KECANTIKAN KESIHATAN

Jumea Scar Gel,Produk Paling Berkesan Dan Selamat Hilangkan Parut Muka Dan Badan

Jul 31, 2018
cara cepat hilangkan parut muka

Jumea Scar Gel,Produk Paling Berkesan Dan Selamat Hilangkan Parut Muka Dan Badan

Nak hilangkan parut muka atau badan bukan benda mudah sebenarnya.Itu kalau zaman dahulu.Tapi zaman sekarang banyak dah lambakan produk yang boleh hilangkan parut muka dan badan dengan berkesan.Ye,tinggal pilih dengan bijak produk paling berkesan dan selamat hilangkan parut muka dan badan dan pakai je.

Kalau Amni nak beli sesuatu,kebiasaanya Amni akan google dan tengok review pengguna-pengguna sebelum ni.Bila dah baca dan puas hati,baru buat keputusan nak beli ke tidak.Tapi kebiasaanya akan beli sebab dah puas hati hehe.

Okai so hari ni Amni nak share dengan korang produk yang boleh hilangkan parut di muka dan badan dengan berkesan dan selamat.Kebanyakan produk yang boleh hilangkan parut mesti ada kesan sampingan.Tapi dengan Jumea Scar Gel,insyaAllah korang mesti jatuh cinta berkali-kali.Pendek kata tiap kali ada jerawat,cepat-cepat boh gel jerawat Jumea ni dekat situ.

Apa Itu Produk Parut Jumea Scar Gel

cara cepat hilangkan parut muka dan badan

Secara mudahnya Jumea Scar gel ni ialah gel yang boleh hilangkan pelbagai jenis parut di muka dan badan.Apa yang Amni paling suka pasal Jumea Scar Gel ni sebab ianya sesuai untuk kulit sensitif.Kulit muka Amni ni boleh dikatakan sensitif jugak.Nak pilih produk memang memilih gila.Hehe.Manja sangat kan kulitnya.Jumea Scar Gel ni pun boleh digunakan seawal usia 3 tahun.

Kandungan Produk Parut Jumea Scar Gel

Okai,bahan-bahan yang digunakan untuk gel parut Jumea ni semuanya disahkan selamat.Gel parut Jumea ni mengandungi bahan seperti Onion Extract dan Chamomile yang tinggi dengan Vitamin E.Korang tahu kan Chamomile ni memang banyak kelebihan dia.Anak-anak yang eczema pun sesuai kalau minum teh chamomile tu.

9 Sebab Jumea Scar Gel Produk Parut Terbaik

  1.  Kesan seawal 7 HARI
  2.  Sesuai untuk semua jenis kulit (termasuk kulit sensitive)
  3.  Tidak melekit
  4.  Tidak berminyak
  5.  Cepat meresap
  6.  Water base
  7.  Tidak meleleh dan senang di urus (tidak seperti serum)
  8.  Mempunyai COOLING EFFECT
  9.  Kaya dengan VITAMIN E semulajadi
  10. LULUS KKM dengan nombor pendaftaran NOT180701426K.

Jadi,tak ragu-ragu dah kan nak guna produk parut terbaik ni kan?Amni rasa korang dah boleh jatuh cinta lah dengan Jumea Scar Gel ni.

Testimoni Terbukti Produk Parut Terbaik Jumea Scar Gel

 

Dengan hanya RM90 satu tiub, insyaAllah parut di muka dan badan korang bakal melenyapkan diri selama-lamanya.Kena konsisten dan tekad dengan pilihan kita buat.Janganlah belum cuba dah fikir macam-macam.Cuba dulu baru tahu.

Tapi dengar kata HQ Jumea tengah buat promosi untuk mereka yang bertuah.Jadi kalau nak harga promosi untuk produk parut Jumea ni,kena cepat-cepat pergi ke website diorang ye?

Dah,cepat singgah sini www.jumea.com.my

Selamat mencuba!

You Might Also Like

2 Comments

  • Reply 5 Jenis Jerawat Di Muka Dan Cara Untuk Mengatasinya - Dunia Farisya Aug 6, 2018 at 5:14 PM

    […] dah banyak gel jerawat yang diluluskan KKM.Antara yang popular dan sangat disarakan ialah JUMEA SCAR GEL.Cara pemakaianya yang sangat mudah membuatkan produk ini menjadi rebutan di kalangan pengguna.Untuk […]

  • Reply Jenis-jenis Parut Dan Tips Berkesan Untuk Hilangkannya Dengan Cepat Aug 6, 2018 at 7:11 PM

    […] Scar gel merupakan gel parut yang dihasilkan khas untuk menghilangkan parut di muka dan badan dengan selamat tanpa sebarang […]

  • Leave a Reply