KECANTIKAN

Mekap Photoshoot Nabila Asyiqin Untuk Seeyes Cosmetic

May 25, 2018

Mekap Photoshoot Nabila Asyiqin Untuk Seeyes Cosmetic | Lama Amni tak sembang pasal mekap pulak.Hari ni nak kongsi sikit gambar mekap photoshoot untuk Nabila Asyiqin.

Kebetulan owner Seeyes Cosmetic memang nak sentuhan makeup yang natural,yang mana memang Amni punya feberet.Hehe.Seperti biasa zass siap ye.Hehe

Untuk mekap Asyiqin kali ni Amni buat look natural dan manis khas untuk beauty shoot produk.Dalam masa 1 jam lebih dah siap makeup Asyiqin.Tambah kulit Asyiqin dah cantik jadi tak ada masalah sangat.

Ok jom tengok hasil tangkapan dari Serindit Photo.

Ok yang close-up sikit gambar mekap muka Asyiqin.Natural tapi still menggunakan skill dan barang yang sama.Jadi jangan mintak servis mekap yang murah na.hehe.Harga servis Amni tak mahal tak murah.Tapi berbaloi dengan hasil yang korang bakal dapat.

Jadi bagi korang yang berminat dengan sentuhan mekap Amni yang natural,boleh book Amni ye.Kalau nak cuci mata tengok hasil servis mekap natural Amni,boleh follow Amni dekat Instagram ye.Klik je kat bawah.

Makeup By Amni
Booking: www.wasap.my/60145121425/ServisMekapBlog
Instagram: www.instagram.com/nuramni12.co

 

You Might Also Like

1 Comment

  • Reply Petua Hilangkan Sakit Lutut Dengan Cepat Dan Selamat - Dunia Farisya Oct 21, 2019 at 10:50 AM

    […] berat.Terutamanya bila pekerjaan tu banyak gunakan sendi dan saraf. Macam Amni sendiri,weekend makeup client.Weekdays banyak habiskan masa depan komputer. Jadi kedua-kedua pekerjaan tu […]

  • Leave a Reply