KESIHATAN

Petua Hilangkan Sakit Lutut Dengan Cepat Dan Selamat

Oct 21, 2019

Petua Hilangkan Sakit Lutut Dengan Cepat Dan Selamat

Sejak dah ada anak satu ni,macam-macam isu kesihatan kena ambil berat.Terutamanya bila pekerjaan tu banyak gunakan sendi dan saraf.
Macam Amni sendiri,weekend makeup client.Weekdays banyak habiskan masa depan komputer.
tips hilangkan sakit lutut dengan cepat
Jadi kedua-kedua pekerjaan tu menggunakan saraf dan sendi.
Bila makeup,Amni banyak berdiri terlalu lama sampai sakit sendi lutut.Bila depan komputer pula banyak duduk sampai sakit belakang.Belum masuk cerita Adira ni asyik tidur atas badan waktu malam sebab takut mama dia tiba-tiba ‘hilang’ waktu malam.
‘Hilang’ maksudnya pergi tandas sekejap je pun haha.

Rentetan pekerjaan Amni yang sebegitu,Amni sendiri kerap sakit lutut dan saraf belakang.Paling ketara sakit lutut.
Tahap kesakitan Amni ni,boleh dikatakan nak rukuk time solat pun kena tahan.

SAKIT LUTUT bukan penyakit berbahaya tetapi kesannya memberi tekanan kepada pesakit apabila ubat tahan sakit tidak mampu melegakan kesakitan ditanggung.
Lebih membimbangkan, pengambilan ubat penahan sakit yang berterusan menyebabkan komplikasi berkaitan dengan perut dan usus (gastrointestinal) serta fungsi buah pinggang.

cara hilangkan sakit lutut dengan cepat

Dek kerana tak tahan sakit lutut yang boleh dikatakan menyerang secara tiba-tiba,Amni dah cuba buat benda ni:

1.Minum susu banyak-banyak nak tingkatkan Kalsium
2.Kurangkan berdiri terlalu lama
3.Jaga pemakanan.
4.Pakai pendakap lutut.

Tapi semua tu ambil masa yang lambat sikit untuk beri kesan baik pada lutut.

Jadi Amni cuba ‘google’ lagi petua Hilangkan Sakit Lutut Dengan Cepat Dan Selamat.Terjumpa satu petua iaitu minum air rebusan halia yang dicampur dengan lemon dan madu.
Amni bab air rebusan ni tak berapa berkenan sebab bukan sejenis suka makan ubat tradisional haha.Nak tak nak kena ‘paksa’ diri untuk cuba jugak.

Resepi Air Rebusan Halia

Bahan – bahan:

  • Masukkan halia yang dihancurkan ke dalam secawan air.
  • Masukkan secawan air yang dicampur halia ke dalam periuk.
  • Didihkan selama 10 minit.
  • Selepas 10 minit tapis air halia yang dididih tadi.
  • Masukkan sedikit jus lemon ke dalam air halia.
  • Kemudian masukkan satu camca teh madu ke dalam campuran air halia dan jus lemon.
  • Kacau hingga sebati.
  • Selepas itu bolehlah diminum. Boleh minum dua hingga cawan setiap hari sehingga sakit lutut hilang.

Kesan dia?Boleh la hilangkan sakit lutut tu tapi ambil masa untuk beri kesan.Jadi kena tahan la sakit tu sementara nak tunggu beri kesan baik.
Tapi ada satu cara paling cepat dan selamat untuk hilangkan sakit lutut ni.Terutamanya bagi yang malas nak rebus bagai macam ni.Hehe.

Cara Hilangkan Sakit Lutut Seawal 3 Hari

PENRILIS merupakan penyelesaian alternatif kepada masalah sakit lutut, sendi & tulang. PENRILIS diformulasikan berasaskan herba semulajadi untuk menghilangkan rasa sakit dan bengkak pada sendi & lutut serta merawat dari dalam untuk penyembuhan secara kekal.Ianya sesuai diambil seawal usia 40-an.

ubat sakit lutut terbaik dan selamat

Minuman botanikal campuran PenRilis dipercayai membantu menghilangkan sakit lutut seawal 3 hari.

Apa PENRILIS boleh jamin seawal 3 Hari?

  • Berjalan TANPA SAKIT LUTUT
  • Bergerak TANPA SAKIT LUTUT
  • Ruku’ TANPA SAKIT LUTUT
  • Sujud TANPA SAKIT LUTUT
  • Bersila TANPA SAKIT LUTUT
  • Mencangkung TANPA SAKIT LUTUT
  • Turun tangga TANPA SAKIT LUTUT

Ramuan PENRILIS Selamat Dan Berkesan

Bagi Amni,sebelum nak consume apa produk sekalipun,wajib tahu dan cakna dengan ramuan yang digunakan.

Ramuan bahan yang digunakan oleh PENRILIS terbukti selamat,halal dan berkesan.Diformulasikan dari 24 bahan ramuan herba semulajadi.

Antara bahan ramuan PENRILIS ialah buah Cranberry,buah Blueberry,buah Delima,Timun,Panax Ginseng,Kayu Manis,Dukung Anak,Pegaga,Capsicum,Lobak Merah,Misai Kucing,Hempedu Bumi,Aloevera,Mengkudu,Kurma,Habatus Sawda,Gingko Biloba,Bawang putih,Agarigus Mushroom,Tembikai susu,Parsli,Mas Cotek,Barli dan Madu.

ubat sakit lutut terbaik dan selamat

Kelebihan PENRILIS Yang WAJIB ANDA TAHU

  • Membantu kuatkan tulang dan sendi
  • Menambah ketebalan rawan sendi
  • Menambah cecair pelincir (synovial) dalam sendi
  • Memperbaiki kebolehlenturan ligamen
  • Menghilangkan kesan rasa sakit, kejang dan bengkak pada sendi
  • Mempunyai kesan sama macam Aspirin, tapi tak ada kesan sampingan!
  • Merawat Osteoarthritis dan Rheumatoid Arthritis
  • Mengurangkan risiko Osteoporosis
  • Merawat semua masalah sakit sendi, tulang termasuklah sakit lutut, pinggang, bahu dll
  • Melancarkan perjalanan darah di otot dan sendi

PENRILIS  Selamat Dan Berkesan

Ujian Makmal yg mengesahkan tiada bahan2 bahaya.Kalau ikutkan memang banyak sangat produk sapu di dalam alam maya ni, berkesan itu mungkin, tapi persoalannya, adakah Halal dan selamat?

Dengan PENRILIS, korang tak perlu risau.Produk di hasilkan di kilang bertaraf GMP,HALAL DAN KKM.Bukannya kilang yg tanpa sah dan di luar negara yg kita boleh ragui kesuciannya.Nak bertenaga pastikan selamat dan suci juga.

KKM juga mengesahkan PENRILIS adalah selamat dari bahan-bahan bahaya dan bukannya dalam kategori menggunakan ubat di kawal, jadi tak perlu risau dan pilu.PENRILIS dijamin akan memberikan kesan segera.

Cara Pengambilan PENRILIS

Amalkan PENRILIS 1 sudu besar 7 pagi dan 1 sudu besar 7 malam untuk mengurangkan kesakitan.
ubat sakit lutut selamat

Testimoni Berkesan PENRILIS

Dari testimoni yang Amni baca dan lihat,kebanyakkannya berjaya hilangkan sakit lutut seawal 3 hari.Sampaikan ada yang repeat order sampai 10 botol sebab nak standby katanya untuk saudara-mara.

Selain boleh hilangkan sakit lutut,PENRILIS juga dikatakan membantu mengatasi migrain,sakit belakang dan saraf,resdung dan alahan.

Macam Mana Nak Beli PENRILIS

Untuk dapatkan PENRILIS,boleh submit order melalui whatsapp di bawah:

https://sakitlututni.wasap.my

wasap.my/60165206447/penrilisblogduniafarisya

Maklumat lanjut:
Website: www.penrilis.com
Facebook page: https://m.facebook.com/tsohomarketing/
Whatsapp: +6012-6836447 / +6016-5206447

You Might Also Like

1 Comment

  • Reply Servis Pasang Epoxy Flakes Area Selangor - Dunia Farisya Oct 22, 2019 at 12:48 PM

    […] lantai yang digunakan untuk sistem Epoxy Flakes ni kasar dan tidak mudah tergelincir.Jadi bagi yang ada anak kecil tu,jangan risau.Ianya selamat dan insyaAllah sifar […]

  • Leave a Reply