KECANTIKAN

Makeup Konsep Doll Untuk Photoshoot Fiore.Co

May 17, 2016

Makeup Konsep Doll Untuk Photoshoot Fiore.Co | Hari ni nak kongsi hasil makeup konsep doll-doll dengan semua pembaca.Sebenarnya ini first time Amni cuba makeup konsep doll-doll ni taw.Sebelum ni tak pernah lagi.Haha.

Masa mula-mula makeup tu dah ketar tangan apa nak jadi tak tahu.Hehe.Tapi layankan aje.Makeup macam biasa.Hehe.

Mesti korang tak sabar kan nak tengok hasil makeup by Amni?hehe

Ok dah jom cuci mata lekaih.Hehe

servis makeup doll area KL

servis makeup doll area KL

EZZ_6347

EZZ_6353

EZZ_6394

EZZSTUDIO-2

barbie1

Haaa.Lawa ke tidak.Macam doll ke tidak?Hahaha.

Tak boleh letak banyak-banyak satg hampa meleleh tengok.

Hat mana nak booking makeup dengan Amni lekaih Whatsapp Amni nah?

Whatsapp 014-5121425 kaih..!

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply