Browsing Tag

muka

siti nurhaliza
KECANTIKAN

Kenali Jenis Kulit Muka

Kenali Jenis Kulit Muka | Dua hari lepas saya berkongsi mengenai Rawatan Kecantikan Pada WajahΒ .Hari ini pula saya akan berkongsi mengenai jenis kulit muka.Mungkin ada yang sudah menegtahui jenis kulit muka mereka,tetapi masih ada juga segelintir yang keliru mengenai jenis kulit muka mereka.Adalah sangat…

May 7, 2014
Make-up remover terbaik
KECANTIKAN

Make-up remover terbaik

Assalamualaikum Hari ni FA nak kongsi mengenai make-up remover terbaik bagi FA.Dah pandai mekap,kena pandai buang jugak .Jangan main cuci je macam tu.Kadang-kadang cara kita cuci muka pun tak berapa efektif.Jadi untuk memastikan make-up di muka betul-betul dah hilang,gunalah make-up remover untuk hasil yang…

Nov 24, 2013