Browsing Tag

macam mana kurus tanpa bersenam

KECANTIKAN KESIHATAN

D-Berry Fibre Cara Buang Lemak Dengan Murah Dan Selamat

Mar 19, 2017

D-Berry Fibre Cara Buang Lemak Dengan Murah Dan Selamat Hari ni Amni akan kongsikan mengenai produk terbaik untuk buang lemak dengan murah dan selamat memandangkan ramai yang buat carian mengenai cara kurus dengan cepat dan mudah kan?Hehehe. Sebenarnya produk kurus ni sudah lama berada di pasaran tetapi masih ramai belum mengetahui keberkesanannya.Sekali korang dah cuba,confirm akan melekat sampai bila-bila.Apa yang Amni tahu,produk ni merupakan produk kurus yang paling laris di Singapura taw. “Very satisfied with D-Berryfibre results, I can see…

Continue Reading

KECANTIKAN

Kurus 10KG,Menang RM1000 !

Dec 21, 2014

Kurus 10KG,Menang RM1000 ! | Selamat pagi ahad!Pagi ni saya ada berita gembira khusus buat mereka yang nak kurus dengan selamat.Sambil kurus,korang boleh menang wang tunai RM1000.Nasib baik la saya dah kurus,kalau tak dah lama saya join ni.Mengancam jugak RM1000 tu taw.Dengan RM1000 tu boleh top-up duit simpanan korang untuk beli iPhone 6.Hehehe.Ok dah jom tengok macam mana nak menang RM1000 dengan mudah! Pertama sekali korang kena beli sebotol Nikko Slim Juice.Kemudian minum dan jangan lupa untuk ambil catatan berat…

Continue Reading

KECANTIKAN KESIHATAN

Tips Kuruskan Badan Tanpa Senaman

Mar 1, 2014

Tips Kuruskan Badan Tanpa Senaman | Mesti ramai yang dah tahu rahsia kuruskan badan ialah dengan membakar kalori yang banyak dari tubuh badan kita.Tapi berapa ramai yang sanggup buat perubahan tu dengan bersenam?FA tahu ramai yang nak kurus,tapi tak ada masa nak pergi bersenam.Yelah,keluar rumah gelap hari,balik rumah pun gelap hari jugak. Ramai lagi tak tahu tips nak kurus tanpa senaman.Jadi hari ni FA nak kongsi.Ramai nak kurus,tapi tak ramai nak usaha nak kurus kan?Jadi kalau korang amalkan 5 cara…

Continue Reading