Browsing Tag

harum malam

KECANTIKAN

Kisah Siti Janda 3 Anak

Nov 23, 2014

Kisah Siti Janda 3 Anak | Siti merupakan seorang pekerja di salah sebuah syarikat pengiklanan di ibu kota.Beliau sudahpun berkahwin dan mempunyai 3 orang cahaya mata.Dahulu sebelum berkahwin,Siti merupakan seorang yang sangat disenangi,cantik,wangi,bergetah,malah seorang yang mempunyai rupa paras yang lawa dan mulus dalam kalangan rakan sepejabatnya.Tetapi suasana tersebut bertukar sejak Siti berkahwin dan mempunyai 3 orang anak. Setiap hari Siti sering bertegur sapa dengan rakan sepejabatnya.Namun ianya sangat mengecewakan dan melukakan hati Siti.Mana tidaknya,hampir kesemua rakan sepejabatnya cuba menjauhkan diri darinya dek kerana…

Continue Reading

KECANTIKAN

Vee Spray Produk Penjagaan Faraj Wanita Yang Terbaik

Aug 28, 2014

Vee Spray Produk Penjagaan Faraj Wanita Yang Terbaik | Hari ni saya nak berkongsi mengenai penjagaan faraj wanita.Mungkin ada yang malu nak meneruskan pembacaan,tetapi hakikatnya inilah yang perlu kita ambil berat.Alat sulit wanita merupakan aset yang sangat memerlukan perhatian yang tinggi.Ada sesetengah wanita yang memandang remeh,tetapi sebenarnya jika dibiarkan tanpa penjagaan yang rapi dan selamat,anda mungkin berisiko untuk menghidapi penyakit alat sulit wanita seperti Vaginistis,Human Papillomavirus (HPV),Pelvic Inflammatory Disease (PID),Bacterial Vaginosis (BV),Herpes,Syphilis,kutu di kelamin dan AIDS. Mungkin hari ni kita…

Continue Reading

KECANTIKAN

Rawatan Kecantikan Pada Wajah

May 4, 2014

Rawatan Kecantikan Pada Wajah | Cuba renung wajah kita dalam cermin dan perhatikan satu persatu apa yang berada di muka kita.Adakah kulit muka kita sudah cukup sihat,terjaga dan segar?Jika wajah kita kelihatan kusam,berjerawat,bintik hitam dan juga berjeragat,sudah sampai masanya untuk kita bertindak.Kita sendiri seharusnya melakukan rawatan terhadap wajah kita,bukan dengan menutup wajah yang bermasalah dengan solekan yang tebal.Itu sama sekali tidak menyelesaikan masalah. Selain itu,pola tidur kita juga perlu teratur,pemakanan seharian juga perlu seimbang dan beriadah di petang hari.Sejak kulit muka…

Continue Reading

KECANTIKAN KESIHATAN

Apa Itu Harum Malam?

Mar 31, 2014

Apa Itu Harum Malam? | Sejak dua menjak ni,ramai yang bising mengenai Harum Malam.Tapi ada juga segelintir yang belum mengetahui apa itu Harum Malam.Sampaikan ada yang mesej FA di whatsapp bertanyakan perihal Harum Malam ni. Apa Itu Harum Malam? Harum Malam merupakan supplemen kesihatan dalaman bagi wanita sahaja yang membantu mengatasi masalah-masalah dalaman seperti: ♡ Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan ransangan seksual -bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering ♡ Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina ♡ Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing ♡ Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon ♡ Mengurangkan tekanan dan tension ♡ Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan ♡ Membantu menegangkan payudara dan punggul ♡ Merapatkan hubungan suami isteri Ramuan Harum Malam: Ekstrak Ros, Sirih, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Limau Purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria…

Continue Reading

KECANTIKAN

Harum Malam Pemikat Hati

Dec 9, 2013

Assalamualaikum Harum Malam pemikat hati-Fenomena Harum Malam melanda!!Bau badan merupakan perkara yang mana tidak ada seorang pun yang sukakannya.Malah mereka sendiri tidak sedar samada badan mereka berbau atau tidak.Hanya orang disekeliling kita sahaja yang menyedari perihal ini.Mungkin orang disekitar kita berani menegur.Untunglah kalau ditegur.Kalau tidak?Macam mana kita nak tahu ye?Jadi,jom tengok apa hebatnya harum malam ni.Hehe Kalau dah tak suka,baik tegur depan-depan dia.Tapi secara baik la. Berikut merupakan penyebab badan berbau: 1.Kurang menitik beratkan kebersihan diri 2.Pengambilan makanan yang tidak…

Continue Reading