Browsing Tag

cara ukir kening tanpa cukur

jenis bentuk kening yang cantik
KECANTIKAN

Contoh Bentuk Kening Yang Cantik

Contoh Bentuk Kening Yang Cantik | Kalau bab kening,memang suka sangat nak berkongsi dengan korang taw.Hehe.Dah meh tengok contoh bentuk kening yang cantik dan yang mana sesuai di gayakan ketika keluar atau ke mana-mana majlis.   Kening macam Kaq Mighah ni lawa sangat kalau…

Jan 8, 2015
lukis kening tanpa cukur
KECANTIKAN

Cara Saya Lukis Kening Tanpa Cukur Bagi Kening Halus

Cara Saya Lukis Kening Tanpa Cukur Bagi Kening Halus| Hari ni saya nak kongsi satu tutorial lagi macam mana nak lukis kening tanpa perlu mencukurnya bagi mereka yang mempunyai kening halus.Caranya sangat mudah dan senang.Tapi masih ramai customer saya duk pening macam mana nak…

Jan 1, 2015
cara lukis kening
KECANTIKAN

Bulu Kening Dan Maksudnya

Bulu Kening Dan Maksudnya | Malam ni rasa nak berkongsi mengenai jenis bulu kening dan maksudnya.Tapi jangan la percaya 100% dengan pernyataan yang diberi ni.Sekadar untukΒ hiburanΒ sahaja boleh.Saya sendiri pun tidak tahu sejauh mana kebenaran mengenai bulu kening mengikut jenisnya.Jom tengok dan lihat serba sedikit…

Oct 10, 2014