Browsing Tag

baju kurung yang cantik

FESYEN

Baju Kurung Moden Raya ADARA

Baju Kurung Moden Raya ADARA | Hari tu saya kongsi pasal jubah.Hari ni nak kongsi pasal baju kurung moden sempena nak sambut raya tak lama lagi ni.Pejam celik dah masuk 15 Ramadhan.Kejap je kan.Masa hari pertama puasa macam lama je lagi nak raya.Dah puasa,kejap…

Jun 30, 2015
FESYEN

Koleksi Kurung Moden Scarffeya 2015

Koleksi Kurung Moden Scarffeya 2015 | Bismillahirrahmanirrahim.Lama ni tak menulis.Nasib baik Allah masih pinjamkan nikmat untuk menulis di blog.Berkongsi cerita yang baik-baik dengan pembaca.Kurang seminggu sahaja lagi nak puasa taw.Persiapan raya dah buat ke?Hehe.Orang cakap baik buat sebelum raya persiapan raya ni.Bulan puasa nanti…

Jun 17, 2015
KECANTIKAN

Baju Perempuan Muslimah Yang Cantik Di Scarffeya

Baju Perempuan Muslimah Yang Cantik Di Scarffeya | Kurang dari dua (2) bulan sahaja lagi,kita akan menemui Ramadhan Al-Mubarak,bulan yang penuh barakah dan hikmah.Moga Allah panjangkan umur kita untuk beribadah di bulan yang mulia itu.InsyaAllah.Sebut sahaja bulan Ramadhan,pasti masin-masing teruja untuk membuat persiapan raya,walhal…

May 1, 2014