Browsing Tag

baju kurung moden 2015

FESYEN

Baju Kurung Moden Raya ADARA

Baju Kurung Moden Raya ADARA | Hari tu saya kongsi pasal jubah.Hari ni nak kongsi pasal baju kurung moden sempena nak sambut raya tak lama lagi ni.Pejam celik dah masuk 15 Ramadhan.Kejap je kan.Masa hari pertama puasa macam lama je lagi nak raya.Dah puasa,kejap…

Jun 30, 2015
FESYEN

Koleksi Kurung Moden Scarffeya 2015

Koleksi Kurung Moden Scarffeya 2015 | Bismillahirrahmanirrahim.Lama ni tak menulis.Nasib baik Allah masih pinjamkan nikmat untuk menulis di blog.Berkongsi cerita yang baik-baik dengan pembaca.Kurang seminggu sahaja lagi nak puasa taw.Persiapan raya dah buat ke?Hehe.Orang cakap baik buat sebelum raya persiapan raya ni.Bulan puasa nanti…

Jun 17, 2015
baju kurung moden
FESYEN

Wardrobe2u Perintis Fesyen Muslimah Moden

Wardrobe2u Perintis Fesyen Muslimah Moden | Jam sekarang tepat pukul 11 malam.Tapi mata segar lagi sebab nak lepaskan kerinduan dekat blog sendiri.Dah lama puasa blog.Hari ni baru sempat nak sharing-sharing lagi dengan pembaca.Masihkah ada pembaca setiaku?Cewaah.Tak pe kalau tak ade pun,yang penting pembaca baru…

May 12, 2015