KESIHATAN

Supplemen Kesihatan Ephyra Pilihanku

Feb 27, 2014
Supplemen Kesihatan Ephyra Pilihanku

Ephyra Pilihanku

Supplemen Kesihatan Ephyra Pilihanku | Tanggal 8 March 2014 semakin hampir.FA pun semakin berdebar dan gembira mengira detik menjelang tarikh tersebut.Ada apa ye dengan tarikh tersebut?Bagi mereka yang bergelar blogger,tarikh keramat 8 March 2014 merupakan tarikh yang paling dinanti-nantikan kerana pada tarikh tersebut,akan berlangsungnya satu majlis yang bakal mengumpulkan para blogger di Asia Tenggara iaitu Sepetang Bersama Blogger 2014 anjuran Denaihati Network.

Majlis yang bakal berlangsung di Saloma Bistro ini telah ditaja oleh Yeo’s Malaysia sebagai penaja utama.Selain itu,majlis ini juga diturut ditaja oleh Ephyra sebagai salah satu penaja bersama.

Apa Itu Ephyra?

Mungkin ramai masih belum familiar dengan nama Ephyra kan?Dah macam nama orang dah.Hehe.Kalau anda nak tahu,Ephyra merupakan minuman supplemen kesihatan dalaman dan luaran yang semakin naik namanya.Ramai yang telah mencuba keberkesanan produk Ephyra ini dan rata-rata mereka yang mencuba mendapat hasil yang positif.

Siapa Boleh Minum Ephyra?

Mesti ramai yang beranggapan bahawa minuman kesihatan seperti Ephyra ini hanya boleh diambil mereka yang telah berusia.Tetapi anggapan itu salah sama sekali.Untuk pengetahuan anda,minuman Ephyra boleh diambil oleh mereka yang:

  • Berumur 25 tahun dan ke atas

  • Mempunyai masalah kulit kering dan kedut

  • Mempunyai masalah kulit kusam dan kendur
  • Mempunyai masalah pigmentasi dan kulit berjerawat
  • Proses pemulihan yang lambat
  • Mudah rasa penat
  • Daya ingatan merosot

  • Sakit-sakit badan dan sendi
  • Metabolisma rendah

Kelebihan Ephyra?

Kebanyakan produk kesihatan menawarkan faedah yang hampir sama dengan produk kesihatan yang lain.Tetapi berlainan dengan Ephyra yang menjanjikan keseimbangan kesihatan luaran dan dalaman untuk jangka masa yang panjang.InsyaAllah anda yang bakal mencuba produk yang hebat seperti Ephyra ini pasti berpuas hati dengan kesan positif yang bakal dirasai.Antara khasiat dan kelebihan Ephyra adalah:

  • Kulit anjal,halus dan cerah berseri
  • Membantu memulihkan kulit wajah bermasalah
  • Mengurangkan kedutan dan garis-garis halu
  • Rambut lebih sihat dan bersinar
  • Melancarkan sistem pencernaan dalam badan
  • Kadar kolestrol berkurangan
  • Meningkat tenaga dan daya ingatan
  • Meningkat sistem imunisasi dalam badan
  • Mengawal berat badan dan meningkatkan kadar metabolism
  • Melegakan sakit sendi dan arthitis.

Jadi bagi anda atau ahli keluarga anda yang mempunyai masalah-masalah kesihatan,anda patut beri diri anda PELUANG untuk merasai kehebatan dan keberkesanan produk Ephyra ini.Jangan mengalah sebelum mencuba,jangan mengeluh sebelum merasa.Beri diri anda KESEMPATAN untuk merasai kesan-kesan positif dari produk Ephyra ini.InsyaAllah,kita usaha dan berdoa serta tawakal.Kalau tak usaha,macam mana nak sihat kan?
Ephyra Pilihanku

 

Kenapa Saya Pilih Ephyra?

Rancak FA bercerita mengenai kelebihan dan khasiat Ephyra di atas kan?Dan mesti korang nak tahu sangat kenapa FA pilih Ephyra sebagai supplemen kesihatan FA kan?Sejujurnya,FA belum pernah mencuba produk Ephyra ini.Tetapi hasil dari pengalaman positif rakan-rakan blogger yang telah mencuba keberkesanan produk Ephyra ini ternyata membuka hati FA untuk menjadi salah seorang pemilik produk Ephyra ini.

…eh,FA dah ada sakit lutut ke?….

…rambut FA selalu gugur ke?….

…ooo.FA ada masalah pencernaan ek?…

Alhamdulillah,setakat ni FA tidak mempunyai masalah kesihatan yang membataskan pergerakan FA untuk bergerak aktif seperti orang lain.Tetapi FA pilih produk Ephyra ini sebagai produk kesihatan FA kerana:

Abah FA telah berusia 52 tahun.Mempunyai luka di kaki yang berpunca dari ‘ketuat nasi’.Telah menanggung kesakitan akibat luka itu selama hampir Β 3 tahun lebih.Telah mencuba pelbagai jenis produk untuk sembuhkan luka tersebut.Pergi hospital,doktor sahkan sebagai ‘varicose vein‘.Tapi tiada perubahan walaupun hampir beratus ubat telah di makan.Abah selalu mengeluh kesakitan di bahagian buku lali sebaik sahaja balik dari kerja.

Itulah sebabnya FA pilih Ephyra sebagai supplemen kesihatan FA.FA nak beri PELUANG kepada diri FA sendiri untuk bantu abah untuk sihat dan sembuh dari luka lama itu.Mungkin dengan mencuba kehebatan Ephyra ini,luka abah akan sembuh.Siapa tahu kan?Kita usaha sungguh-sungguh disusuli dengan doa serta tawakal.InsyaAllah,Allah akan perkenankan usaha kita.

…banyak lagi supplemen kesihatan di luar sana yang boleh sembuhkan luka abah tu FA.lagi cepat kesan dia…

Ya.Betul dan tidak dinafikan bahawa banyak lagi supplemen kesihatan di luar sana yang lebih hebat dari Ephyra yang boleh membantu menyembuhkan kaki abah.Tetapi kenapa FA ‘degil’ nak pilih Ephyra?FA semakin nekad memilih Ephyra kerana FA terbaca testimoni hebat dari salah seorang pengguna Ephyra ini.

Supplemen Kesihatan Ephyra Pilihanku

Testimoni Ephyra

Banyak lagi sebenarnya testimoni Ephyra yang lain yang boleh anda baca di SINI.Tapi FA ‘terpengaruh’ dengan testimoni di atas kerana beliau menyatakan :

ketuat di tangan saya hilang selepas dua minggu minum Ephyra.pernah tanya doktor,tapi doktor cakap tiada ubat.

Nampak tak?Kadang-kadang tak semua penyakit itu perlukan ubat dari hospital.Ada juga penyakit yang kita sendiri kena ikhtiarkan cara lain.Dan salah satu cara tersebut adalah dengan memilih produk kesihatan yang terbaik seperti Ephyra ini.Jadi,pilihan untuk sihat berada di tangan anda sendiri.Anda usaha,anda akan dapat nikmat sihat itu kembali.InsyaAllah.

Oh ya,lupa FA nak bagitahu yang Norman Hakim dan Memey Suhaiza merupakan pengguna tegar Ephyra merangkap Duta Ephyra sendiri.Mereka berdua juga memang teruja dengan keberkesanan Ephyra ni.Ye lah,artis kadang-kadang kita dengar ‘cerewet’ sedikit kalau bab produk kesihatan ni.Tapi berlainan dengan Norman dan Memey yang memilih Ephyra sebagai supplemen kesihatan harian mereka.Kalau nak tahu apa kata Norman dan Memey mengenai Ephyra ini,jom sama-sama saksikan video pendek di bawah ini. πŸ™‚

 

Produk:Ephyra

Harga:RM 197 (Sem) / RM207 (SS)

Cara-cara Order:KLIK SINI

Website:www.oceanlife2u.com

Hotline:03-4141 7889 / 019-399 9238

Instagram: @ephyra2u

Fanpage:

You Might Also Like

5 Comments

  • Reply Denaihati Feb 27, 2014 at 12:28 PM

    Billion terima kasih kerana sudi sertai kontes Pek Premium Ephyra dan semoga berjaya tersenarai dalam 100 yang terawal.

  • Reply cik tom Mar 3, 2014 at 11:32 AM

    good luck!

  • Reply Ephyra Pilihanku Phase 2 : Cabaran 30 Hari Bersama Ephyra - β™₯Farisya Anastasyiaβ™₯ May 12, 2014 at 3:31 PM

    […] sudut pemikiran.Sehinggalah Denaihati Network membuka peluang kepada semua blogger untuk menyertai Contest Review Ephyra Phase 1 Untuk Peserta Majlis Sepetang Bersama Blogger 2014Β di mana semua peserta berpeluang untuk mendapat satu kotak Ephyra sebagai bekalan selama 30 […]

  • Leave a Reply