SEMBANG SANTAI

Kucing ini perlukan pertolongan kita..

Oct 2, 2013
Kucing ini perlukan pertolongan kita..

Assalamualaikum

FA terpandang satu post gambar dari seorang blogger di facebook semalam.Gambar yang dipost beliau mengenai kucing yang memerlukan dana sebanyak RM500 untuk menjalani pembedahan bagi memotong kakinya.Menurut blogger kak Ayuer-Jer Rejaluddin,kaki kucing ni terpaksa dipotong sebab sel kulit kaki dia dah mati.Kalau nak tahu cerita sebenar tentang kucing ni,korang boleh baca DISINI..

Kucing ini perlukan pertolongan kita..

Kucing ini perlukan pertolongan kita..

Credit:Ayue-Jer Rejaluddin

Hanya dengan cara ni yang FA mampu tolong.Kalau korang nak hulurkan sedikit sumbangan,bolehla PM blogger kak Ayue-Jer dekat SINI.

Mudah-mudahan pertolongan ‘kecil’ ini mendatangkan saham yang baik di akhirat kelak.InsyaAllah.Kalau kita tak mampu nak tolong sesama manusia,kita tolong haiwan pun banyak pahala jugak.

Wsalam.

You Might Also Like

3 Comments

  • Reply nabila biela Oct 2, 2013 at 2:09 PM

    ciannya kucing ni.. =(

    • Reply Farisya Anastasyia Oct 2, 2013 at 9:53 PM

      alhamdulillah.dana sudah mencukupi utk buat pembedahan kucing ni 🙂

    • Reply fadzlan Jun 15, 2019 at 3:37 PM

      kesian nye kucing ni………………… harap die cpt sihat la ek. dn slmt menjalani pembedahan

    Leave a Reply