KESIHATAN

Mandi lepas makan,perut buncit?

Aug 12, 2013
Mandi lepas makan,perut buncit?

Assalamualaikum.

Orang tua-tua dulu selalu cakap,mandi lepas makan nanti perut buncit.Eh,betul ke?Namun sampai hari ni kebenaran masih belum ditemui.Tapi kalau korang perasan,memang buncit pun sikit perut kalau terus mandi lepas makan.

Mandi lepas makan,perut buncit?

Mandi lepas makan,perut buncit?

 

Buncit ni banyak maksud.Ada maksud negatif,ada maksud positif.Tapi buncit yang FA maksudkan ni,buncit makan la.Ada yang cakap,kalau tak nak buncit,jangan minum air selang seli dengan makan.Tapi AWAS!Buncit jugak merupakan tanda-tanda awal penyakit.

Mandi lepas makan,perut buncit?

Mandi lepas makan,perut buncit?

Jadi,korang ada tips macam mana tak nak perut buncit?Kongsikan dekat ruangan komen yer ^_^. Komen terbaik,FA akan publish dalam satu entri khas. ^_^

Wsalam.

You Might Also Like

6 Comments

  • Reply nadia Aug 28, 2013 at 4:22 PM

    perut nad dah makinbuncit

  • Reply uncle gedek Oct 31, 2013 at 4:19 PM

    uncle perot buncit…

    nampak sexy sikit…

    keh keh keh

  • Reply Lieza Sep 3, 2014 at 2:15 PM

    huhuhuhu.. petua lama guna kapur & perahan limau nipis paling best

  • Leave a Reply