SEMBANG SANTAI

Bila Lelaki Ajar Perempuan Pakai Tudung

Aug 29, 2013
Video Tutorial Tudung

Assalamualaikum.

Pagi ni rajin bukak youtube,hajat di hati nak search video tutorial tudung.Lepas search tu,maka hasil video yang di cari adalah seperti di bawah.Membuatkan FA insaf,terkedu.Nak tergelak pun ada sebab tengok gelagat diorang dalam video ini.

 

Banyak pengajaran khususnya bagi perempuan yang boleh diambil.Video ini santai jer,tapi penuh 1001 makna.Kreatif jugak si pencipta video ni.Satu mesej yang bagus untuk kaum Hawa sekarang.

Wsalam.

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply Sheila Salim Aug 29, 2013 at 11:17 AM

    Assalamualaikum Farisya. nice sharing video ni. hee sat lagi nak tengok πŸ™‚

  • Reply hafizrahim Aug 29, 2013 at 12:53 PM

    lelaki ajar ye..sempoi..hahaha

  • Reply akubiomed Aug 29, 2013 at 1:37 PM

    Kalau mengunakan sosial dengan betul boleh mendidik masyarakat.

  • Reply nadia johari Aug 29, 2013 at 1:53 PM

    adeh..bila lelaki sebut pasl tudung memang etrsentap kejap..terkjut bila bungkus semua badan..

  • Reply titan Aug 29, 2013 at 10:51 PM

    wahh..lelaki yang ajar kahh..

  • Reply Perihal Tudung Sep 29, 2013 at 11:39 PM

    Syabas Bloggers, satu lagi kupasan perihal tudung yang amat berkesan.

  • Leave a Reply