FESYEN

Baju Kurung Moden Raya ADARA

Jun 30, 2015

Baju Kurung Moden Raya ADARA | Hari tu saya kongsi pasal jubah.Hari ni nak kongsi pasal baju kurung moden sempena nak sambut raya tak lama lagi ni.Pejam celik dah masuk 15 Ramadhan.Kejap je kan.Masa hari pertama puasa macam lama je lagi nak raya.Dah puasa,kejap je pulak nak raya.

Ok.Bagi korang yang pernah baca artikel pasal ADARA sebelum ni,mesti korang tahu yang sebelum ni ADARA lebih tertumpu kepada penghasilan dan pengeluaran instant shawl.Tapi kali ni mereka dah mula buat baju kurung moden taw.Haa..Jangan main-main.Panjang je langkah diorang taw.Tetapi koleksi kurung moden raya dari ADARA tahun ni istimewa untuk mereka yang gemarkan rona pastel.Hehe.Pendek kata yang suka rona pastel ni biasanya gadis-gadis yang ayu dan lembut gitu.Hee.Dah jom cuci mata tengok gambar.

kurung moden raya kurung moden raya 2 kurung moden raya kurung moden raya kurung moden raya kurung moden raya 8

Nama kurung moden raya dari ADARA ini ialah AMANI baju kurung.Ada 3 pilihan warna pastel dengan pelbagai jenis rekaan dan penggayaan.Haa kalau korang nak padankan dengan seluar pun boleh taw.Jadi tak perlu nak cari baju lain kalau nak match dengan seluar.Mudah sangat!

AMANI BAJU KURUNG
RM179
HARGA PROMO:RM149 SAHAJA !!

amani kurung sizing chartAda 3 pilihan saiz yang berbeza.Jadi kakak-kakak yang berbadan comel insyaAllah boleh melaram jugak dengan AMANI baju kurung ni taw.Apa yang penting warna baju kurung AMANI ni manis giteww.Sesuai sangat untuk mereka yang sedang mencari baju raya warna lembut dan pastel sempena raya aidilfitri ni.

Macam mana?Lawa ke tidak koleksi baju kurung ADARA ni?Kalau hampa berkenan,tolonglah cepat-cepat buat order sebelum korang menangis tepi bucu katil sebab tak sempat nak melaram dengan baju kurung ADARA ni taw.Stok diorang laku keras sempena nak raya ni.Boleh Whatsapp/Mesej nombor di bawah taw..!

Whatsapp:017-249 9022 (ADARA)
Instagram: @adarabywhn
Facebook: ADARAbyWHN

Selamat bershopping sempena raya ni! ^_^

You Might Also Like

1 Comment

  • Reply Shawl Instant Raya ADARA - Jun 30, 2015 at 11:20 PM

    […] Instant Raya ADARA | Kalau semalam kita cerita pasal baju kurung raya dari ADARA.Hari ni nak kongsi mengenai instant shawl murah 2015 dari ADARA sempena nak raya ni.Dah ada koleksi […]

  • Leave a Reply to Shawl Instant Raya ADARA - Cancel Reply