KECANTIKAN

Bulu Kening Dan Maksudnya

Oct 10, 2014
cara lukis kening

Bulu Kening Dan Maksudnya | Malam ni rasa nak berkongsi mengenai jenis bulu kening dan maksudnya.Tapi jangan la percaya 100% dengan pernyataan yang diberi ni.Sekadar untuk hiburan sahaja boleh.Saya sendiri pun tidak tahu sejauh mana kebenaran mengenai bulu kening mengikut jenisnya.Jom tengok dan lihat serba sedikit penerangannya.

Antara jenis jenis bulu kening ni ialah :

Bulu kening bertemu di tengah (bersambung)

* Suka amik pusing hal remeh.
* Selalu kecik hati dan emosional.
* Kuat berfikir sampai kepala tak boleh nak rest.
* Kuat jeles.
* Perlukan seseorang yang selalu bagi semangat dan kongsi masalah.
* Suka membantah

Bulu kening tidak teratur dan liar

* Cepat terburu-buru
* Kurang berhemah
* Cepat terlibat dalam pertengkaran sebab selalu campur tangan
* Banyak main-main sampai umur mencecah 30-an. selepas itu, pandai mengatur diri dan akhirnye berjaya.

Bulu kening lurus

* Gagah
* Suka berdebat

jenis kening dan cara lukis kening tanpa cukur

Bulu kening melengkung

* Jenis pak lawak

Bulu kening tipis

* Tahap konfiden yang rendah
* Tak percaya dengan kebolehan sendiri
* Kurang berminat terhadap seks

Bulu kening tebal

* Orang yang advanture dan suke mengembara
* Susah nak setia pada yang satu
* Banyak berceloteh
* Happy go lucky

cara lukis kening

Korang kening yang mana satu ye?Kalau saya sendiri saya kening hampir bersambung.Orang tua-tua cakap kalau kening bersambung ni jodoh dia dekat.Betul ke tidak saya sendiri tidak tahu.Mungkin diorang  bercakap berdasarkan pengalaman sendiri.

Info ini sekadar hiburan sahaja.Tak perlu percaya bulat-bulat memandangkan personaliti manusia ni bukannya kekal tau?Boleh berubah ubah.

Apa yang paling penting,jangan sesekali cukur kening ya?Sekarang ni kan dah ada macam-macam cara untuk bentukkan kening tanpa cukur.Kalau nak tahu dengan lebih lanjut macam mana nak lukis kening tanpa mencukur,boleh sambung baca di “Cara Lukis Kening Tanpa Cukur” [KLIK].

Semoga bermanfaat!

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply Azhafizah Oct 11, 2014 at 12:23 AM

    lawak pulak banyak setiap maksud tu..ade yang kena ada yang tak..hihi

  • Reply ietams Oct 12, 2014 at 3:15 AM

    kalau jenis normal ape maksudnya tu FA ye..

  • Reply Nurul Fazreen Othman Oct 12, 2014 at 2:09 PM

    bulu kening kita normal rasanya. hehe

  • Reply Nad Dhiya Oct 12, 2014 at 10:45 PM

    Nice info.. :)
    Jemput datang blog saya.. :)

  • Reply Farah Oct 13, 2014 at 12:18 PM

    Saya bulu kening tebal! Haha tapi saya setia pada yang satu.

  • Reply naimah azizan Oct 14, 2014 at 11:37 PM

    Tetiba kena p tnya suami..kening bentuk apa..pelik xpelik suami gelak..hihi. Info yg santai n bt saya tersenyum..:)

  • Reply Miracle Vitamins Oct 22, 2014 at 10:34 AM

    Tak tahu nak cakap bulu kening jenis apa..hihi

  • Reply Gembira Pelanggan Datang Dari Blog - Nov 6, 2014 at 7:19 PM

    […] Bulu Kening Dan Maksudnya […]

  • Reply Cara Saya Lukis Kening Tanpa Cukur Bagi Kening Halus - Jan 1, 2015 at 12:47 PM

    […] satu tutorial lagi macam mana nak lukis kening tanpa perlu mencukurnya bagi mereka yang mempunyai kening halus.Caranya sangat mudah dan senang.Tapi masih ramai customer saya duk pening macam mana nak guna set […]

  • Reply ida amelyeen May 30, 2015 at 7:08 AM

    Hai akak , sy ni lps bca2 tu ada yg kena ada yg tak .. tpi lps bca2 sy pun tak thu sy yg mna 1 .. and bulu kening akak nmpk cantik !

  • Leave a Reply