Browsing Tag

baju moden muslimah

FESYEN

Baju Kurung Moden Raya ADARA

Jun 30, 2015

Baju Kurung Moden Raya ADARA | Hari tu saya kongsi pasal jubah.Hari ni nak kongsi pasal baju kurung moden sempena nak sambut raya tak lama lagi ni.Pejam celik dah masuk 15 Ramadhan.Kejap je kan.Masa hari pertama puasa macam lama je lagi nak raya.Dah puasa,kejap je pulak nak raya. Ok.Bagi korang yang pernah baca artikel pasal ADARA sebelum ni,mesti korang tahu yang sebelum ni ADARA lebih tertumpu kepada penghasilan dan pengeluaran instant shawl.Tapi kali ni mereka dah mula buat baju kurung…

Continue Reading