Harum Malam Pemikat Hati

Assalamualaikum

Harum Malam pemikat hati-Fenomena Harum Malam melanda!!Bau badan merupakan perkara yang mana tidak ada seorang pun yang sukakannya.Malah mereka sendiri tidak sedar samada badan mereka berbau atau tidak.Hanya orang disekeliling kita sahaja yang menyedari perihal ini.Mungkin orang disekitar kita berani menegur.Untunglah kalau ditegur.Kalau tidak?Macam mana kita nak tahu ye?Jadi,jom tengok apa hebatnya harum malam ni.Hehe

Kalau dah tak suka,baik tegur depan-depan dia.Tapi secara baik la.

Berikut merupakan penyebab badan berbau:

1.Kurang menitik beratkan kebersihan diri

2.Pengambilan makanan yang tidak seimbang

3.Gangguan genetik

4.Ketidakseimbangan hormon

5.Stress

6.Penyakit

Kadang-kadang akibat kuat bekerja dan peluh berlebihan juga boleh membuatkan badan berbau.Tapi takkan la kita nak pergi mandi 2 jam sekali semasa bekerja gara-gara badan berbau kan?Jadi dalam entri kali ini,FA akan kongsikan kepada anda produk yang boleh mengatasi masalah bau badan ini.

hm Harum Malam Pemikat Hati

Kandungan Harum Malam

”Harum Malam” merupakan produk keluaran Legacy Secret yang membantu menyihatkan dan mencegah bau badan.Ianya juga dapat mencegah masalah dalaman wanita,memberi tenaga dan stamina untuk aktiviti harian.

Cara penggunaan Harum Malam

Minum 2 kali sehari 1 sudu besar setiap pagi sebelum sarapan dan 1 sudu besar sebelum tidur.Badan pasti berbau wangi dan yang paling bagus side effect bagi produk ini adalah ia dapat merapatkan organ intim wanita.

Apa saya rasa setelah menggunakannya?

Secara jujur,pada mulanya FA susah untuk minum atau ambik makanan tambahan lain selain dari Jus Madu Epal yang FA amalkan sejak dahulu lagi.Tetapi apabila diberi peluang untuk merasai sendiri khasiat Harum Malam ini,tanpa berfikir panjang,FA terus minum sejak semalam.Pagi ni bila FA bangun,rasa kulit muka tegang sedikit.Macam cantik pulak rasa hari ni.Erkk =.=”(Sila muntah hijau sekarang).Rasa kedut-kedut bawah mata pun dah kurang sikit.Hehehe.Badan pun tak letih walaupun semalam dah tidur lewat.Jadi FA syorkan korang semua khususnya wanita,korang perlu cuba produk Harum Malam ini dan rasai sendiri kehebatannya!Lain orang,lain rasa dan kesannya bukan?

 

hm Harum Malam Pemikat Hati

Kandungan Harum Malam

Khasiat Harum Malam

Membantu menyegar & menyihatkan badan.

Mencantikkan & menaikkan seri wajah.

Membantu menghilangkan bau badan & mulut.

Melegakan panas badan.

Menegangkan payudara.

Memulihkan rasa rapat.

Mengencang otot kewanitaan.

Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.

Menambah keharmonian suami isteri.

Menyihatkan rahim.

Mencantikkan payudara agar sihat & montok.

Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering

Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina

Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing

Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon

Mengurangkan tekanan dan tension

Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan

Apa kata pengguna Harum Malam?

Jom kita tengok dan baca pula testimoni pengguna Harum Malam yang lain.Tadi FA cerita pengalaman FA minum Harum Malam ni.Sekarang giliran pengguna lain pula.

hm1 Harum Malam Pemikat Hati

Harum Malam Pemikat Hati

Anak-anak pun boleh pakai Harum Malam ni.Kongsi dengan si ibu.Jimat kan?Harum Malam memang sesuai sangat untuk anak-anak kita yang mempunyai masalah bau badan yang kuat.Tambahan pula tak semua orang pakai deodorant atau ubat ketiak kan?Jadi eloklah kalau mereka mengambil inisiatif dengan menggunakan Harum Malam sebagai jalan penyelesaian mereka.

hm2 Harum Malam Pemikat Hati

Harum Malam Pemikat Hati

Betul kan FA cakap macam kat atas tadi??Hehehe..Bila korang dah pakai Harum Malam ni,korang tak perlu pakai deodorant dah.Jimat duit korang.Tapi produk ni untuk wanita je tahu.Hehehe.Lelaki tak boleh cuba..Nanti lain pulak jadinya.

hm3 Harum Malam Pemikat Hati

Harum Malam Pemikat Hati

Harum Malam jugak sesuai untuk wanita yang mengalami masalah keputihan.Kebanyakan wanita mengalami masalah ini disebabkan perubahan hormon mereka.Jadi dengan pengambilan supplemen Harum Malam,insyaAllah masalah keputihan anda dapat di atasi.FA syorkan anda semua yang mengalami masalah sebegini untuk mencuba Harum Malam ini!Memang tak akan menyesal punya! :)

hm4 Harum Malam Pemikat Hati

Harum Malam Pemikat Hati

Selain itu Harum Malam juga boleh merapatkan hubungan intim suami isteri.Yang ni FA tak nak ulas lebih lah memandangkan FA belum kahwin lagi.Hehe..Jadi para pembaca jangan tanya FA hal ni.Korang boleh order tanpa ragu-ragu dekat stokis berdaftar.Hehe.

Harga

RM 33  SEBOTOL (SEMENANJUNG)

RM39 SEBOTOL (SABAH SARAWAK)

RM100 3BOTOL TERMASUK POSTAGE(SEM)

RM110 3BOTOL TERMASUK POSTAGE (SS)

Macam mana nak order?

Boleh order secara terus dekat fanpage ni->Harum Malam

Info Lanjut mengenai produk Harum Malam dan pelbagai testimoni menarik juga boleh di baca di fanpage tersebut. ^_^

 

Comments

  1. wanyati says

    salam FA, nak tanya, harum malam ni mmg xde cmpur bhn2 lain ke selain yg disenaraikan pada botol..? sbb slalunya produk mesti ada bahan tambahan utk tahan lama kn.. cmne nk tau produk ni selamat utk jangka masa panjang..? tq

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *

CommentLuv badge