KECANTIKAN

Kisah Siti Janda 3 Anak

Nov 23, 2014
KESAN HARUM MALAM

Kisah Siti Janda 3 Anak | Siti merupakan seorang pekerja di salah sebuah syarikat pengiklanan di ibu kota.Beliau sudahpun berkahwin dan mempunyai 3 orang cahaya mata.Dahulu sebelum berkahwin,Siti merupakan seorang yang sangat disenangi,cantik,wangi,bergetah,malah seorang yang mempunyai rupa paras yang lawa dan mulus dalam kalangan rakan sepejabatnya.Tetapi suasana tersebut bertukar sejak Siti berkahwin dan mempunyai 3 orang anak.

HARUM MALAM

Setiap hari Siti sering bertegur sapa dengan rakan sepejabatnya.Namun ianya sangat mengecewakan dan melukakan hati Siti.Mana tidaknya,hampir kesemua rakan sepejabatnya cuba menjauhkan diri darinya dek kerana badannya yang berbau.Malah teman untuk Siti keluar makan pun sudah tiada apatah lagi teman untuk bersembang.Siti jadi bingung dengan situasi ini sehinggakan Siti sendiri yang terpaksa menjauhkan diri daripada mereka.

Di rumah pula,si suami pula kelihatan semakin dingin dengan Siti.Keadaan itu semakin meruncing sejak mereka mempunyai 3 orang anak.Pada mulanya Siti buat tidak peduli.Tapi lama-kelamaan semakin ketara perubahan si suami.Si suami sering pulang lewat malam,garang pada Siti,tidur di luar.Apatah lagi untuk menyentuh tubuh lesu Siti itu.

HARUM MALAM KEBAIKAN

HARUM MALAM KESAN

Luluh hati Siti tatkala mendengar jawapan sebegitu rupa dari sang suami.Sejak dari malam itu,Siti kembali menjauhkan diri dari suaminya malah membawa haluan sendiri kerana Siti akhirnya mengetahui suaminya bermain kayu tiga sejak mereka mempunyai 3 orang anak.Mereka akhirnya bercerai dan anak-anak Siti berada di bawah jagaan Siti sendiri.Siti juga mengalami tekanan emosi dan perasaan sejak berpisah dengan suaminya.Ditambah pula dengan situasi rakan sepejabatnya yang turut menjauhkan diri dari Siti.

KESAN HARUM MALAM

Menyedari perubahan pada hidupnya yang semakin teruk,Siti kemudian mengambil keputusan untuk mengubah dirinya.Dia ingin menjadi Siti yang dahulu.Dia rindukan dirinya yang dahulu  ceria,wangi,cantik,mulus dan bergetah.Sehinggalah pada suatu hari,dia menemui sesuatu di Facebook.Untuk pengetahuan semua,Siti merupakan seorang kaki Online Facebook yang sangat tegar.(padanlah dia tidak mempunyai masa untuk berhias dan menjaga diri setelah berkahwin)

kebaikan harum malamSiti terjumpa satu Fanpage yang berkisarkan dan membincangkan Info Masalah Wanita masa kini dan bagaimana menghadapi masalah tersebut.Siti khusyuk meneliti kesemua info dan masalah dalam fanpage teresbut.Hampir kesemuanya sama dengan situasi Siti.Sehinggalah Siti melompat kegembiraan kerana akhirnya Siti menemui jalan penyelesaian masalah dia dalam laman Fanpage tersebut.

fungsi harum malam

Siti menemui satu produk yang boleh membantu menyelesaikan masalahnya selama ini.Tanpa berlengah,Siti terus membuat pembelian secara online dengan Fanpage tersebut.Setelah hampir sebulan menggunakan produk tersebut,hidup Siti berubah dan semakin positif.Malah suasana di sekeliling Siti juga berubah.Rakan sepejabatnya juga kini sudah kembali mendekatkan diri kepada Siti.Bos Siti juga begitu malah semakin mesra dengan Siti.Siti yang dahulunya busuk,hodoh,lesu dan pucat kini menjadi Siti yang semakin menggoda dan bergetah.Malah ramai lelaki yang ingin memperisterikan Siti.Ramai yang menganggap Siti masih anak dara meskipun Siti sudah mempunyai 3 orang anak.

apa itu harum malam

Hurm.Hebat juga penangan produk ni terhadap Siti.Sampaikan Mak Janda di sangka Anak Dara.Fuh!Menggeletar lutut pak cik kalau macam ni.Siti akhirnya membuat pengakuan terhadap rakan sepejabatnya bahawa perubahan dia adalah disebabkan produk yang digunakannya.Produk tersebut memang banyak membantu dan merubah kehidupan Siti.

Eh,mesti korang nak tahu kan apa produk yang Siti guna kan?Hehehe.Kalau korang nak tahu,Siti sebenarnya dah terpaut dengan produk HARUM MALAM.Ramai yang dah tahu pasal Harum Malam ni.Tetapi ramai yang masih meragui kebaikan Harum Malam ni.Belum cuba belum tahu.Kalau korang nak tahu,meh tengok apa yang si Siti nak beritahu pasal Harum Malam ni.Hehe.

harum malam dan kesan

apa harum malam

Harum Malam Dan Kebaikan

harum malam dan keburukkannya

HARUM MALAM DAN KESAN-KESAN

 

KESAN DAN KEBAIKAN HARUM MALAM

halal ke harum malamtestimoni harum malam

testimoni harum malam sitiOk dah habis cerita pasal Siti.Jadi bagi mereka yang berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai HARUM MALAM ini,bolehlah berkunjung ke laman media sosial rasmi mereka.Betapa HARUM MALAM banyak membantu merubah kehidupan isteri-isteri,anak dara,ibu yang berpantang serta wanita yang berusia dalam kehidupan seharian mereka.

Kepada mereka yang bergelar sang isteri,jagalah dan hiasilah diri untuk sang suami.Jangan cantik luaran tapi dalaman tak berseri.Nanti sang suami lari jangan melopong macam Si Siti ni pulak ye?Hehe.Sayang sahaja tak memadai kalau peribadi dan dalaman diri tak di jaga.Jadi mulai hari ini,periksa diri kita dan lakukan perubahan serta-merta dan bertindak secara konsisten.InsyaAllah kebahagiaan hakiki bakal menjadi milik anda.

Untuk maklumat lanjut mengenai HARUM MALAM:

Laman web rasmi:www.harummalam.com [KLIK]

Instagram:www.instagram.com/legacysecret_trading [KLIK]

Fanpage Facebook:Info Masalah Wanita / Legacy Secret 

Hotline:013 266 2769

Selamat mencuba!

 

P/S:Artikel ini ditulis adalah bagi menyahut cabaran pertandingan Contest Entry Blogger Kreatif -Harum Malam yang berlangsung dari 14/11 sehingga 23/11/2014.Contest ini dianjurkan oleh Blog Mek Onie dan di taja oleh Legacy Secret Trading.Watak di dalam artikel ini tiada kena-mengena antara hidup ataupun mati.Berikan sokongan anda kepada saya melalui cara berkongsi artikel ini di Facebook,Twitter ataupun Google+ anda.Terima kasih di atas perhatian dan kesudian anda membaca artikel ini.

You Might Also Like

13 Comments

  • Reply ctfand Nov 24, 2014 at 5:57 PM

    terbaik lah entri ni. infografik menarik.. pertama kali baca entri berbentuk promo dari awal sampai habis. boleh menang ni…

    good luck FA.. :D

  • Reply Noriza Rahman Nov 26, 2014 at 8:42 AM

    Teruja dengan infografik, best!

  • Reply emalinmohd Nov 26, 2014 at 9:17 PM

    Best entry ni. Macam cerita bukan promo..

  • Reply ieta Dec 1, 2014 at 4:59 PM

    WAH2… MESTI MENANG NI… SERONOK AKAK BACA KISAH MACAM NI. HEHE…
    PSSSS… HM MEMANG BEST DAN TERBAIKKKK…

    • Reply admin Dec 3, 2014 at 10:33 AM

      InsyaAllah.Moa2 masin la mulut akak tu.hehehe.Amin2

  • Reply amirnawawi Dec 17, 2014 at 6:13 PM

    Tahniah menang :)

    • Reply admin Dec 21, 2014 at 7:32 AM

      Alhamdulillah,terima kasih amir :)

  • Reply ikhwan Dec 19, 2014 at 10:25 AM

    kasihan badan berbau…

    • Reply admin Dec 21, 2014 at 7:31 AM

      Betul.Ini salah satu jalan penyelesaian yg terbaik.

  • Reply Anis Dec 19, 2014 at 10:57 AM

    Wowi! ‘Emang best! Memang layak menang, grafik tu menarik n kreatif ;)

    http://blurrr4evablurr.blogspot.com/2014/12/can-you-see-my-blogbuster-videos.html

    • Reply admin Dec 21, 2014 at 7:31 AM

      Alhamdulillah.Terima kasih anis :)

  • Reply Ezad Skytech Jan 29, 2015 at 12:56 PM

    promo lain daripada yang lain…rajin buat macam comic strip… :D

    • Reply admin Feb 7, 2015 at 9:29 AM

      Terima kasih Ezad :)

    Leave a Reply