Browsing Tag

tudung yang cantik

FESYEN

Tudung Terbaik Dari Iman Sara

May 13, 2014

Tudung Terbaik Dari Iman Sara | Pada artikel yang lalu,saya ada bercerita mengenai tudung satin yang mudah dibentuk.Dalam memastikan penampilan diri sebagai wanita berhijab bersederhana dan kemas,saya memandang serius aspek-aspek penting dalam pemilihan tudung terbaik.Bukan main hentam keromo sahaja.Alih-alih bila nak pakai,senget sana senget sini.Perempuan,bila nak bersiap memang lambat.Jadi untuk mengatasi masalah ‘lambat bersiap’ sampaikan si suami tarik muncung,pastikan pemilihan tudung dilakukan dengan betul. Antara aspek-aspek penting dalam pemilihan tudung yang terbaik,saya meneliti aspek berikut: Material-Saya lebih memilih material Viscose,Italian Valentino…

Continue Reading

KECANTIKAN

Tudung Satin Yang Paling Senang Dibentuk

Feb 20, 2014

Tudung Satin Yang Paling Senang Dibentuk | Dulu sebenanrya dengar tudung satin,FA langsung tak minat.Sebab tudung tu mudah bergerak.Tapi lepas tengok kawan pakai,nampak berkenan pulak.Senang je dibentuk FA tengok.Cuba tengok gambar bawah ni. Sebelum nak beli kena fikir panjang,takut jugak kalau tudung tak menjadi,senang bergerak.Takkan FA 24 jam nak pegang kepala.Kan?Haha.So,cara yang terbaik,survey dulu dengan tukang yang jual tudung tu,elok ke tak kain dia.Jangan main beli je.Kalau dah terbeli,lepas tu tak berkenan sebab kain tak elok la,susah nak bentuk la,mula…

Continue Reading