set kening tanpa cukur Archives - Dunia Farisya
Browsing Tag

set kening tanpa cukur

KECANTIKAN

Testimoni Set Kening Tanpa Cukur NURFA

Sep 30, 2015
testimoni kening tanpa cukur

Testimoni Set Kening Tanpa Cukur NURFA | Makin rancak rasa nak menulis ni.lama dah tak lepas gian tulis blog.Hehe.Orait,kali ni nak cerita pasal set kening tanpa cukur yang saya sendiri pakai taw.Maklumla kening saya jenis serabai lebat semacam tapi Alhamdulillah syukur daripada tak dak kening langsung.Hehe. Set kening tanpa cukur ni merupakan keluaran NURFA Beauty Official.Harga murah,servis bagus,barang elok taw.Haaa.Tiap-tiap kali nak keluar,saya pakai set kening tanpa cukur ni ja.tak payah nak trimmed kening sangat la dik oi.Korang pakai je…

Continue Reading

KECANTIKAN

Tutorial Cara Bentuk Kening Tanpa Cukur

Jan 11, 2015
bentuk kening yang cantik

Tutorial Cara Bentuk Kening Tanpa Cukur | Hari tu saya ada buat dan berkongsi dengan para pembaca mengenai cara bentuk kening tanpa cukur secara bergambar.Kali ini saya nak kongsikan dalam bentuk video pula.Langkah dalam video ini mungkin tidak sama seperti langkah yang saya tunjukkan.Tetapi secara asasnya,pendek kata modus operandinya juga sama. Meh tengok dulu video di bawah ni ye :) Kredit:Evangeline HawaDah habis tengok?Mana nak beli barang tu semua?Jangan risau,korang boleh beli SET UNTUK BENTUK KENING TANPA CUKUR ni dekat…

Continue Reading