Browsing Tag

serum muka aylamyra

KECANTIKAN

AylaMyra Produk Penjagaan Muka Terbaik

Jan 30, 2014

AylaMyra Produk Penjagaan Muka Terbaik | Entri ni khusus untuk korang yang pentingkan penjagaan muka.Kalau tak rajin nak jaga bab muka,boleh godek entri FA yang lain.Hehe.Blog FA niche beauty,jadi banyak la cerita pasal beauty.Baik yang lelaki,mahupun perempuan.Semua ada yer. Selain D-Collagen,FA jugak amik produk untuk hilangkan parut muka iaitu AylaMyra.Kalau ikut petua orang-orang tua,bedak sejuk juga boleh hilangkan parut.Banyak jugak sebenarnya kelebihan bedak sejuk ni.Tapi sekarang zaman dah canggih,dunia dah moden.Banyak produk yang keluar macam cendawan tumbuh selepas hujan.Tapi bagi…

Continue Reading