Browsing Tag

rambut gugur

dcollagen
KECANTIKAN

5 Pengguna Tertipu Dengan Pengasas dan Produk Sofeeya Diamond !

5 Pengguna Tertipu Dengan Pengasas dan Produk Sofeeya Diamond !| Lama tak menaip ni.Ketar rasa tangan nak bercerita.Hehe.Bukan gosip ye kakak abang.Ni saya nak kongsi ‘cerita panas’ pasal Pengasas Sofeeya Diamond ni je.Dengar cerita ramai pengguna bengang dengan Pengasas Sofeeya Diamond ni.Ala kalau korang…

Aug 7, 2015
tips atasi rambut gugur
KECANTIKAN KESIHATAN

Tips Atasi Rambut Gugur

Tips Atasi Rambut Gugur|Β Kerap makan makanan segera, perasa tambahan yang terkandung dalam makanan seperti MSG, tekanan, faktor pengambilan ubat, keturunan, bahan pewarna dan segala macam campuran yang terdapat dalam setiap hidangan makanan antara punca-punca terjadinya keguguran rambut. Amalan pemakanan yang sihat amat membantu untuk…

Jun 30, 2015
serum rambut terbaik
KECANTIKAN

Serum Vitamin Rambut Terbaik Dari NSA Beauty

  Serum Vitamin Rambut Terbaik Dari NSA Beauty | Hari ni nak bercerita mengenai penjagaan rambut pula.Majoriti rakyat Malaysia,mempunyai masalah rambut.Semua tu memang tak dapat dinafikan ditambah pula dengan keadaan cuaca yang tidak menentu sejak akhir-akhir ini.Masalah rambut yang paling ketara ialah masalah kelemumur…

May 22, 2014
Macam mana nak atasi rambut berminyak?
KECANTIKAN

Macam mana nak atasi rambut berminyak?

Assalamualaikum. Macam mana nak atasi rambut berminyak?-Rambut berminyak terjadi disebabkan banyak faktor.Keadaan ini merimaskan diri FA sendiri memandangkan FA seorang gadis yang bertudung.Gadis-gadis diluar sana mungkin ada yang mengalami situasi seperti FA.Jadi dah lama pendam masalah ni,akhirnya FA jumpa cara penyelesaian yang bagus untuk…

Dec 14, 2013