Browsing Tag

produk kurus

kurus dengan mudah
KECANTIKAN

Kurus 10KG,Menang RM1000 !

Kurus 10KG,Menang RM1000 ! | Selamat pagi ahad!Pagi ni saya ada berita gembira khusus buat mereka yang nak kurus dengan selamat.Sambil kurus,korang boleh menang wang tunai RM1000.Nasib baik la saya dah kurus,kalau tak dah lama saya join ni.Mengancam jugak RM1000 tu taw.Dengan RM1000 tu…

Dec 21, 2014
TESTIMONI B'RAMPING COFFEE
KECANTIKAN

Kuruskan Badan Dengan B’Ramping Coffee

Kuruskan Badan Dengan B’Ramping Coffee | Bukan senang nak kurus dan kekalkan berat badan kita.Semuanya perlukan usaha yang berterusan dan selamat.Ada yang sanggup menghabiskan ribuan ringgit untuk ubat kurus.Tapi ada juga segelintir daripada kita yang sekadar ‘menanam tebu di bibir’.Mulut sahaja yang berbicara ‘nak…

Apr 19, 2014
Macam Mana Nak Kurus
SEMBANG SANTAI

Dicemuh Kerana Gemuk

Dicemuh Kerana Gemuk | Pernah tak rasa macam tu?Kalau korang dulunya pernah ‘gemuk’,mesti korang pernah rasa macam mana dicemuh dan diejek bila jadi orang gemuk ni.Ya,FA ada sorang kawan.Minggu lepas dia ‘luah perasaan’ sedih yang teramat sebab dicemuh oleh teman lelakinya sendiri sebab saiz…

Mar 16, 2014