Browsing Tag

nur amirah

baju raya lelaki 2016
FESYEN

Baju Raya Lelaki 2016 Yang Cantik

Baju Raya Lelaki 2016 Yang Cantik | Haaaiiih tak lama dah nak raya.Sekarang ni hampir nak masuk minggu ketiga berpuasa dah.Semakin berdebar la pulak Hehe.Orait,pagi ni Amni nak cerita mengenai baju raya lelaki 2016 yang korang tercari-cari.Sekarang ni trend baju raya banyak sangat.Ada yang…

Jun 16, 2016
elrah exclusive
FESYEN

Jubah Lelaki Warna Lembut Dari ELRAH EXCLUSIVE

Jubah Lelaki Warna Lembut Dari ELRAH EXCLUSIVE  Okai.Tak semua lelaki suka pakai baju atau jubah yang bewarna terang.Tapi kebanyakan anak muda gemarkan warna yang terang dan ceria ni.Tapi untuk umur pertengahan 30-an ke atas ramai lelaki lebih gemarkan warna baju yang lembut dan tenang…

Jun 11, 2016
FESYEN

Jubah Lelaki Bergaya AidilAdha Dari Elrah Exclusive

Jubah Lelaki Bergaya  AidilAdha Dari Elrah Exclusive  | Sebenarnya saya suka tengok kaum Adam ni pakai jubah.Mungkin sejak dari zaman sekolah dah terbiasa tengok diorang pakai jubah.Sejuk je mata memandang.Nak marah pun tak jadi taw.Sempena nak raya ni,saya nak kongsi dengan pembaca koleksi jubah lelaki raya HAJI…

Sep 8, 2015
CARA JADI AGEN ELRAH
FESYEN

Macam Mana Nak Jadi Agen Elrah Exclusive?

Macam Mana Nak Jadi Agen Elrah Exclusive? | Elrah lagi.Laa ni dekat dah nak raya haji.Kurang sebulan ja lagi,kita nak jumpa raya haji pulak dah.Tapi fenomena Elrah Exclusive maintain meletop.Kali ni kami dah buat persiapan rapi insyaAllah.Sistem pengambilan order jubah Elrah juga sudah tersusun…

Aug 24, 2015
jubah raya lelaki warna merah
FESYEN

Jubah Lelaki Yang Bergaya Dari Elrah Exclusive

Jubah Lelaki Yang Bergaya Dari Elrah Exclusive | Sebenarnya saya suka tengok kaum Adam ni pakai jubah.Mungkin sejak dari zaman sekolah dah terbiasa tengok diorang pakai jubah.Sejuk je mata memandang.Nak marah pun tak jadi taw.Sempena nak raya ni,saya nak kongsi dengan pembaca koleksi jubah…

Jun 24, 2015
argan oil serum
KECANTIKAN

Cara Paling Mudah Hilangkan Parut Jerawat

Cara Paling Mudah Hilangkan Parut Jerawat | Di petang yang dingin sambil angin bertiup sepoi-sepoi bahasa ni,mehla saya nak kongsi sikit cara paling mudah nak hilangkan parut jerawat di muka tu.Ramai sekarang duk risau macam mana nak hilangkan parut jerawat dekat muka.Khususnya kakak-kakak diluar…

Apr 12, 2015
SERUM ARGAN TESTIMONI
KECANTIKAN

Cara Putihkan Muka Macam Kulit Nur Amirah

Cara Putihkan Muka Macam Kulit Nur Amirah | Lama tak sembang pasal macam mana nak putihkan kulit muka.tengok pada kadar carian keyword yang hangat,ramai pembaca yang nak tahu cara mudah putihkan kulit.Semua nak cantik la sekarang.Tak dak sapa pun yang nak jadi hodoh.Malah yang…

Mar 12, 2015