Browsing Tag

JUBAH RAYA HAJI

jubah lelaki cantik
FESYEN

Baju Untuk Raya Haji

Baju Untuk Raya Haji | Rasa macam raya haji tahun ni tak ada kehangatannya pun.Sebab nampak orang sekeliling macam tak berapa ambil kisah.Mungkin disebabkan kesibukan bekerja kot?Mungkin.Tapi bagi saya baik raya puasa ataupun raya haji,kami sekeluarga tetap menyambutnya dengan penuh meriah dan bersederhana sebab…

Sep 16, 2015
FESYEN

Jubah Lelaki Bergaya AidilAdha Dari Elrah Exclusive

Jubah Lelaki Bergaya  AidilAdha Dari Elrah Exclusive  | Sebenarnya saya suka tengok kaum Adam ni pakai jubah.Mungkin sejak dari zaman sekolah dah terbiasa tengok diorang pakai jubah.Sejuk je mata memandang.Nak marah pun tak jadi taw.Sempena nak raya ni,saya nak kongsi dengan pembaca koleksi jubah lelaki raya HAJI…

Sep 8, 2015