JUBAH AIDILADHA Archives - Dunia Farisya
Browsing Tag

JUBAH AIDILADHA

FESYEN

Jubah Lelaki Bergaya AidilAdha Dari Elrah Exclusive

Sep 8, 2015

Jubah Lelaki Bergaya  AidilAdha Dari Elrah Exclusive  | Sebenarnya saya suka tengok kaum Adam ni pakai jubah.Mungkin sejak dari zaman sekolah dah terbiasa tengok diorang pakai jubah.Sejuk je mata memandang.Nak marah pun tak jadi taw.Sempena nak raya ni,saya nak kongsi dengan pembaca koleksi jubah lelaki raya HAJI dari Elrah Exclusive. Untuk pengetahuan,Elrah Exclusive ni merupakan brand terbaru gabungan Nur Amirah dan El Azman.Semakin besar empayar diorang ni.Lepas keluarkan produk kecantikan,sekarang diorang berjinak-jinak dalam bisnes fesyen muslim dan muslimah pulak.Hehe. Tak nak sembang lebat,meh…

Continue Reading