Browsing Tag

elazman

baju raya lelaki 2016
FESYEN

Baju Raya Lelaki 2016 Yang Cantik

Baju Raya Lelaki 2016 Yang Cantik | Haaaiiih tak lama dah nak raya.Sekarang ni hampir nak masuk minggu ketiga berpuasa dah.Semakin berdebar la pulak Hehe.Orait,pagi ni Amni nak cerita mengenai baju raya lelaki 2016 yang korang tercari-cari.Sekarang ni trend baju raya banyak sangat.Ada yang…

Jun 16, 2016
elrah exclusive
FESYEN

Jubah Lelaki Warna Lembut Dari ELRAH EXCLUSIVE

Jubah Lelaki Warna Lembut Dari ELRAH EXCLUSIVE  Okai.Tak semua lelaki suka pakai baju atau jubah yang bewarna terang.Tapi kebanyakan anak muda gemarkan warna yang terang dan ceria ni.Tapi untuk umur pertengahan 30-an ke atas ramai lelaki lebih gemarkan warna baju yang lembut dan tenang…

Jun 11, 2016
FESYEN

Jubah Lelaki Bergaya AidilAdha Dari Elrah Exclusive

Jubah Lelaki Bergaya  AidilAdha Dari Elrah Exclusive  | Sebenarnya saya suka tengok kaum Adam ni pakai jubah.Mungkin sejak dari zaman sekolah dah terbiasa tengok diorang pakai jubah.Sejuk je mata memandang.Nak marah pun tak jadi taw.Sempena nak raya ni,saya nak kongsi dengan pembaca koleksi jubah lelaki raya HAJI…

Sep 8, 2015
CARA JADI AGEN ELRAH
FESYEN

Macam Mana Nak Jadi Agen Elrah Exclusive?

Macam Mana Nak Jadi Agen Elrah Exclusive? | Elrah lagi.Laa ni dekat dah nak raya haji.Kurang sebulan ja lagi,kita nak jumpa raya haji pulak dah.Tapi fenomena Elrah Exclusive maintain meletop.Kali ni kami dah buat persiapan rapi insyaAllah.Sistem pengambilan order jubah Elrah juga sudah tersusun…

Aug 24, 2015
jubah raya lelaki warna merah
FESYEN

Jubah Lelaki Yang Bergaya Dari Elrah Exclusive

Jubah Lelaki Yang Bergaya Dari Elrah Exclusive | Sebenarnya saya suka tengok kaum Adam ni pakai jubah.Mungkin sejak dari zaman sekolah dah terbiasa tengok diorang pakai jubah.Sejuk je mata memandang.Nak marah pun tak jadi taw.Sempena nak raya ni,saya nak kongsi dengan pembaca koleksi jubah…

Jun 24, 2015