dcollagen Archives - Dunia Farisya
Browsing Tag

dcollagen

KECANTIKAN

5 Pengguna Tertipu Dengan Pengasas dan Produk Sofeeya Diamond !

Aug 7, 2015
dcollagen

5 Pengguna Tertipu Dengan Pengasas dan Produk Sofeeya Diamond !| Lama tak menaip ni.Ketar rasa tangan nak bercerita.Hehe.Bukan gosip ye kakak abang.Ni saya nak kongsi ‘cerita panas’ pasal Pengasas Sofeeya Diamond ni je.Dengar cerita ramai pengguna bengang dengan Pengasas Sofeeya Diamond ni.Ala kalau korang nak tahu yang Yana Samsudin jadi duta tu.Bukan sorang dua,malah ramai yang pergi serang page dan whatsapp mereka bertalu-talu.Makin rancak masa nak raya baru ni.Kalau ada yang tahu,tahulah,kalau yang tak tahu,meh nak cerita.Hehe. Sebelum tu kat…

Continue Reading

KECANTIKAN

D-Collagen Dan D-Berry Fibre Rahsia Yana Cantik

Jun 3, 2015

D-Collagen Dan D-Berry Fibre Rahsia Yana Cantik | Bismillahirrahmanirrahim.Lama sangat bercuti.Hilangkan penat bekerja.Maaf kepada semua pembaca sebab dah lama tak berkongsi cerita di blog lapuk ni.Tapi malam ni kembali nak bercerita mengenai dunia kecantikan pulak.Saya tahu ramai yang duk mencari produk kecantikan tambah-tambah nak raya nanti semua nak cantik kan. Orait,malam ni saya nak cerita mengenai rahsia Yana Samsuddin tampak cantik dan ramping.Malah sejak Yana tampil bertudung ni,saya semakin suka dengan perihal terbaru beliau.Manis je kan tengok dia bertudung.Mungkin ramai…

Continue Reading