cara nak kurus Archives - Dunia Farisya
Browsing Tag

cara nak kurus

KECANTIKAN KESIHATAN

D-Berry Fibre Cara Buang Lemak Dengan Murah Dan Selamat

Mar 19, 2017

D-Berry Fibre Cara Buang Lemak Dengan Murah Dan Selamat Hari ni Amni akan kongsikan mengenai produk terbaik untuk buang lemak dengan murah dan selamat memandangkan ramai yang buat carian mengenai cara kurus dengan cepat dan mudah kan?Hehehe. Sebenarnya produk kurus ni sudah lama berada di pasaran tetapi masih ramai belum mengetahui keberkesanannya.Sekali korang dah cuba,confirm akan melekat sampai bila-bila.Apa yang Amni tahu,produk ni merupakan produk kurus yang paling laris di Singapura taw. “Very satisfied with D-Berryfibre results, I can see…

Continue Reading

KECANTIKAN

Kuruskan Badan Dengan B’Ramping Coffee

Apr 19, 2014
TESTIMONI B'RAMPING COFFEE

Kuruskan Badan Dengan B’Ramping Coffee | Bukan senang nak kurus dan kekalkan berat badan kita.Semuanya perlukan usaha yang berterusan dan selamat.Ada yang sanggup menghabiskan ribuan ringgit untuk ubat kurus.Tapi ada juga segelintir daripada kita yang sekadar ‘menanam tebu di bibir’.Mulut sahaja yang berbicara ‘nak kurus’ ,tetapi tiada usaha yang merealisasikan impian itu. Antara cara untuk kurus dengan selamat ialah dengan pengambilan ubat-ubatan yang diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.Ada juga yang mengamalkan pengambilan makanan tambahan untuk kurus seperti produk B’Ramping Coffee.Produk…

Continue Reading

SEMBANG SANTAI

Dicemuh Kerana Gemuk

Mar 16, 2014
Macam Mana Nak Kurus

Dicemuh Kerana Gemuk | Pernah tak rasa macam tu?Kalau korang dulunya pernah ‘gemuk’,mesti korang pernah rasa macam mana dicemuh dan diejek bila jadi orang gemuk ni.Ya,FA ada sorang kawan.Minggu lepas dia ‘luah perasaan’ sedih yang teramat sebab dicemuh oleh teman lelakinya sendiri sebab saiz badannya.Bukan dia mintak nak gemuk.Tapi sebenarnya salah diri dia jugak sebab dia pun tak jaga makan. “…aku nak kurus,tapi aku tak boleh tengok makanan.mesti tergoda..” (sambil kesat air mata dan makan ayam goreng) “…Ya.Aku tahu,tapi gemuk…

Continue Reading