Home Blog Page 3

Avoid These Mistakes When Buying Your First Home

0

Avoid these mistakes when buying your first home

The singles biggest investment one will make in one’s lifetime is buying a home. Whether you are a young, middle-income couple looking to move into a cozy BTO or a matured resale HDB flats. It’s a complicated process which requires some groundwork. Fret not, take it like an exam, the more well prepared you are, the lesser mistakes you’ll avoid when buying your first nest to settled in.

Miss V Perfume Molly Beauty Bantu ‘Rapatkan’ Dan ‘Rawat’ Miss V

1

MISS V PERFUME MOLLY BEAUTY FLAVOUR STRAWBERRY + VANILLA

Miss V Perfume di formulasi dari bahan-bahan terhebat untuk membantu masalah intim wanita. Gabungan dua wangian iaitu strawberry dan vanilla dapat memberi impak yang setanding wangian bertaraf dunia, wangian ini adalah semulajadi dan selamat digunakan.

Miss V Perfume Mollys Beauty Bantu Pulihkan Luka Selepas Bersalin

0
testimoni miss v perfume

Miss V Perfume Mollys Beauty Bantu Pulihkan Luka Selepas Bersalin

Hari ni hari ke 23 berpantang dan Alhamdulillah luka jahitan bawah Amni tak ada rasa sakit dah.Jadi hari ni Amni nak share macam mana nak sembuhkan luka jahitan bawah dengan mudah dan cepat.Masa bersalin haritu Amni dapat 2nd degree tear.Jadi banyak kena jahit.Sabar jela.Hehe.Tak pela tu pengorbanan nak lahirkan Adira.Sakit pun telan je.

Makeup by Amni

Makeup service for engagement,wedding,dinner and other event. Kindly Whatsapp for makeup reservation +60145121425

Shopping Your Makeup Here!

Artikel Terkini

Get Connected

7,290FansLike
13,060FollowersFollow
20FollowersFollow

Click Here For FREE GIFT!