Home KECANTIKAN 6 Cara Mudah Untuk Hilangkan Jerawat Dalam Satu Malam!

6 Cara Mudah Untuk Hilangkan Jerawat Dalam Satu Malam!

30
5
SHARE

Tak sukanya bila jerawat datang singgah pada wajah. Bukan je datang tanpa diundang, nak hilangkan pun susah.Tetapi jangan risau,Amni ada cara hilangkan jerawat paling berkesan!

Satu dua jerawat boleh tahan lagi, tapi kalau dah penuh jerawat satu muka, memang sakit hati kan?Tak pe,cuba cara-cara Amni berikan untuk jerawat hilang!

Kami akan kongsikan cara untuk hilangkan jerawat dalam satu malam sahaja. Tak percaya? Cuba dulu baru tahu!

1. Gel aloe vera

1

Kalau rajin, tanamlah aloe vera di rumah. Memang banyak khasiatnya. Aloe vera memiliki kandungan anti-bakteria dan juga anti-radang yang mengurangkan kemerahan dan juga iritasi kulit.


2. Madu

2

Khasiat madu dan kebaikannya sangat mujarab untuk menghilangkan jerawat. Madu merupakan antibiotik natural yang membunuh bakteria penyebab jerawat. Ia juga melembap dan menjadikan kulit anda lebih sihat.


3. Bawang putih

3

Bawang putih mengandungi anti-bakteria yang boleh melawan jerawat. Hancurkan seulas bawah putih dan tambah sedikit air Sapu pada kawasan berjerawat selama 10 minit. Jangan letakkan bawang putih pada kulit tanpa air. Anda akan menyesal nanti!


4. Ais

4

Ais membantu mengurangkan bengkak dan juga mengecutkan jerawat anda. Ambil beberapa ketul ais dan balut dengan kain lembut atau tuala. Tekap pada kawasan berjerawat selama 2-3 minit.


5. Ubat gigi

670px-apply-toothpaste-on-pimples-step-7

Ubat gigi mengandungi kandungan anti-bakteria yang membunuh bakteria penyebab jerawat. Ia mampu mengeringkan jerawat dan menyembuhkan jerawat dengan cepat.

6.Pakai Serum NABEAUTY

cara-hilangkan-jerawat-dengan-mudah-dan-berkesan

Serum NABEAUTY mengandungi pelbagai khasiat khususnya untuk parut jerawat.Beratus ribu testimoni berjaya dikumpul oleh pengguna setia.Cara pemakaianya juga sangat mudah.Hanya sapu dua kali sehari.Nak lagi best,pakai bersama dengan sabun aloevera NABEAUTY.

cara-hilangkan-jerawat-dengan-berkesan

Macam mana?Mudah kan?Ehem,kalau berminat dengan Serum NABEAUTY tu boleh dapatkan melalui:

Whatsapp ‘SERUM NA BEAUTY’
ke : 014 5121425

5 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here