Home FESYEN Koleksi Jubah Elrah Mecca 2016

Koleksi Jubah Elrah Mecca 2016

79
6
SHARE

Koleksi Jubah Elrah Mecca 2016 | Akhirnya!yeah!Disebabkan ramai sangat duk menanya koleksi jubah lelaki moden dari Elrah Exclusive untuk 2016,akhirnya Amni akan dedahkan semua warna koleksi Mecca dari Elrah Exclusive.Hee.

Serius memang lawa sangat warna-warna dia.Amni sendiri pun jatuh hati,cair sampai tak nak beku balik dah.haha.Propa kan ayat?Tapi itu kenyataan dia.Memang lawa habis warna dia.Ish tak taw dah nak bagitahu macam mana lagi.Memang cantik giler!

ish,dah la,korang tengok sendiri gambar di bawah ni.Amni tak tahu dah nak gambarkan lagu mana lagi.hehe.Kaih tengok!

jubah lelaki moden 2016

jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016 jubah lelaki moden 2016

jubah lelaki moden 2016

jubah lelaki moden 2016

Haaa.!Macam mana?cair dak hati korang?Mesti dah terbayang-bayangkan cik abang hampa yang pakai jubah ni kan?Hehe

Untuk pengetahuan hampa semua,koleksi jubah lelaki moden dan slimfit MECCA dari Elrah Exclusive ini akan menemui hampa tak lama lagi dah.Tapi stok dari pihak HQ sangat-sangat terhad!

Jadi kalau korang tak maw menangis tepi bucu katil macam taun-taun sudah,lekaih pre-order dengan kami ! Sebab apa? Sebab satg orang lain beraya sakan melawa habis,hampa duk menjahit jubah sendiri lagi tepi katil.Hehe.

So tunggu apa lagi?Kaih Whatsapp kami nah?

Whatsapp:
019-3007112 / 019-9939956

Facebook:
Elrah Exclusive KL

Instagram:
elrahcheras

6 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here