FESYEN

Macam Mana Nak Jadi Agen Elrah Exclusive?

Aug 24, 2015
CARA JADI AGEN ELRAH

Macam Mana Nak Jadi Agen Elrah Exclusive? | Elrah lagi.Laa ni dekat dah nak raya haji.Kurang sebulan ja lagi,kita nak jumpa raya haji pulak dah.Tapi fenomena Elrah Exclusive maintain meletop.Kali ni kami dah buat persiapan rapi insyaAllah.Sistem pengambilan order jubah Elrah juga sudah tersusun dengan rapi.Tak kurang juga ada yang sibuk tanya macam mana nak jadi agen dan dropship  Elrah Exclusive ni.Hehe

CARA JADI AGEN ELRAH

Fenomena Elrah Raya AidilFitri

Bahang raya puasa pun tak habis lagi.Demam kami dikerjakan oleh customer-customer yang seriusly memang berminat nak dapatkan jubah ni time raya haritu.Teringat kisah menjual jubah Elrah raya puasa baru ni,memang LUAR BIASA.Alhamdulillah.Moga Allah murahkan lagi rezeki Abang El Azman dan Kak Mighah.Amin.

CARA JADI AGEN ELRAH

Elrah AidilAdha Mengancam!

Sejujurnya untuk koleksi Elrah AidilAdha kali ni,kami yakin korang tak boleh tidur lena selagi korang tak grab sehelai jubah Elrah untuk raya haji ni.Kenapa?

Sebab warna-warna pilihan Elrah untuk raya haji ni boleh buat lutut adik manis kat luar sana bergetarrrr tengok abang-abang sado pakai jubah Elrah Raya Haji ni.Baru hampa taww…!Hehehe.Apa yang pasti koleksi Elrah AidilAdha kali ni lagi cunnnn dari koleksi hari raya puasa haritu taw..!

Tak caya?Tengok kain yang kami pegang kat bawah ni nah..!

ELRAH EXCLUSIVE

Macam Mana Nak Jadi Agen Elrah Exclusive?

Untuk yang berminat untuk menjadi Agen Elrah Exclusive,korang hanya perlu Whatsapp segera nombor dibawah untuk ‘LOCK’ stok jubah korang memandangkan stok jubah Elrah kali ni memang sekali harung je turun.NO MORE RESTOCK!.Jadi kalau korang betul-betul berminat,lekaih Whatsapp 019-3007112 supaya korang tak menangis tepi bucu meja malam ni bertemankan cebisan jubah hitam.Hehe.

Whatsapp 019-3007112

Dropship Jubah Elrah?

Tak kurang juga ada yang berminat untuk menjadi dropship Elrah.Pendek kata macam ni lah,kecik tapak tangan,nyiru kami tadahkan.Kami alu-alukan sangat sesiapa yang berminat untuk menjadi dropship jubah Elrah ni.InsyaAllah dengan izin Allah,rezeki menjual jubah ni dapat meringankan bebanan hidup korang.Tapi!bagi yang berminat untuk menjadi dropship Elrah,perlu membayar ‘harga komitment’ sebagai perjanjian.Tak mahal pun kalau nak dibandingkan dengan untung berbelas helai jubah yang korang akan dapat nanti.

Agen Dan Dropship Elrah Dicari!

Haaa…!Korang tunggu apa lagi??Lekaihhhh Whatsapp nombor di bawah untuk menjadi Agen dan Dropship Jubah Elrah Exclusive kali ini…!!

Berminat untuk menjadi Agen dan Dropship Elrah?

Whatsapp:
019-3007 112

CARA JADI AGEN ELRAH

You Might Also Like

2 Comments

  • Reply Jubah Lelaki Moden Elrah AidilAdha - Aug 30, 2015 at 2:42 PM

    […] sabaqnyaa….!Yes obviously memang tak sabaqqq nak jual jubah Elrah koleksi raya haji ni sebab warna untuk koleksi raya haji memang sangat lawa dan cantik habis.Dan apa yang paling penting,koleksi warna untuk AidilAdha adalah berlainan dengan koleksi raya […]

  • Reply sabree hussin Sep 14, 2015 at 5:08 PM

    Kalau ada bukak tawaran jadi ejen affiliate, nak join :D

  • Leave a Reply