5 Pengguna Tertipu Dengan Pengasas dan Produk Sofeeya Diamond ! - Dunia Farisya
KECANTIKAN

5 Pengguna Tertipu Dengan Pengasas dan Produk Sofeeya Diamond !

Aug 7, 2015
dcollagen

5 Pengguna Tertipu Dengan Pengasas dan Produk Sofeeya Diamond !| Lama tak menaip ni.Ketar rasa tangan nak bercerita.Hehe.Bukan gosip ye kakak abang.Ni saya nak kongsi ‘cerita panas’ pasal Pengasas Sofeeya Diamond ni je.Dengar cerita ramai pengguna bengang dengan Pengasas Sofeeya Diamond ni.Ala kalau korang nak tahu yang Yana Samsudin jadi duta tu.Bukan sorang dua,malah ramai yang pergi serang page dan whatsapp mereka bertalu-talu.Makin rancak masa nak raya baru ni.Kalau ada yang tahu,tahulah,kalau yang tak tahu,meh nak cerita.Hehe.

Sebelum tu kat bawah ni merupakan gambar pengasas Sofeeya Diamond.Handsome ke tidak???.Mohon jangan cair bila dah tengok !

dcollagen

 

yana samsudin

 

Ini pula Yana Samsudin merupakan duta rasmi Sofeeya Diamond.Yana sendiri pun kena tipu dengan Pengasas Sofeeya Diamond.Encik Hamka cakap Yana akan lebih cantik bila dah amalkan supplement D-Collagen ni.Tapi rupanya bila Yana dah amalkan D-Collagen ni,Yana tak makeup pun dah cantik.Ramai yang sangkakan Yana cucuk botox,amik rawatan pemutihan muka dekat klinik.Tapi sebenarnya Yana cuma amalkan D-Collagen ni taw.

5 Pengguna Tertipu Dengan Pengasas dan Produk Sofeeya Diamond !

1.Seorang pengguna dari Klang mendakwa D-Collagen yang kononnya berjaya memutihkan kulit pinkish dalam masa 7 hari macam pelakon-pelakon korea tu ternyata menghampakan pengguna kerana bukan setakat kulit sahaja yang pinkish dalam masa 7 hari,malah kuku juga boleh menjadi lebih baik,rambut menjadi lebih kuat dan rekahan di tumit kaki juga akan hilang.

dcollagen

 

produk kecantikan terbaik

 

dcollagen

2.Akibat ‘terbeli’ set kecantikan Fairly Sofeeya,seorang pengguna setia Fairly Sofeeya ‘didesak’ untuk berkongsi rahsia bagaimana beliau memiliki kulit muka yang sangat mulus tanpa perlu ‘pakai filter’ tiap kali nak berselfie.

produk kecantikan terbaik

3.Seorang pengguna d-berryfibre pula terpaksa menanggung ‘malu’ kerana ramai orang disekeliling menegurnya akibat perubahan bentuk badan beliau yang dulunya seperti ‘gajah’ kini menjadi seperti ‘kerengga’.Tak tahan nak melayan usikan orang di sekeliling,beliau akhirnya mendedahkan keberkesanan menggunakan d-berryfibre kepada kawan disekeliling.Sapa tak nak kurus dengan cepat kan?

rahsia cepat kurus

4.Puan Ima,seorang surirumah sepenuh masa di Hulu Langat juga berang kerana termakan dengan janji manis Encik Hamka,Pengasas Sofeeya Diamond yang kononya badannya akan kembali bergetah seperti waktu anak gadis dahulu sekiranya beliau mengamalkan d-babes juice.Bukan setakat badannya kembali bergetah,suaminya kini tidak lagi pandang beliau sebelah mata.Tiap-tiap hari balik kerja awal sebab Puan Ima yang kini bukan seperti Puan Ima yang dulu!

rahsia suami sayang

5.d-soap dead sea mud yang kononya akan menanggalkan kulit-kulit mati ternyata berjaya menggembirakan dan mengubah kehidupan seorang pelajar universiti,Siti Rahmah yang dulunya kurang berkeyakinan untuk bergaul dengan kawan sekeliling dek kerana kulitnya yang menggerutu akibat jerawat.Hasil pemakaian d-soap sea mud yang konsisten berjaya transformkan dirinya dari ‘milah selekeh’ kepada ‘milah gojes’ .

sabun rumpai laut

 

Rupanya inilah sebab kenapa pengguna-pengguna Sofeeya Diamond nak marah sangat dengan Encik Hamka Shahar,Pengasas Sofeeya Diamond.Yelah,pendek kata semua produk Sofeeya Diamond berjaya kembalikan sinar ceria dalam hidup mereka yang ingin tampil sihat,cantik dan menawan.Hubungan suami isteri juga menjadi intim dengan sedikit bantuan daripada Sofeeya Diamond.

Pendek kata,kalau tak percaya lagi,boleh usha media sosial mereka dekat bawah ni.

Fanpage:Sofeeya Diamond Official

Instagram: @sofeeyadiamond

Web:www.sofeeyadiamond.com

You Might Also Like

2 Comments

  • Reply sabree hussin Sep 11, 2015 at 12:06 AM

    Ni kena tipu yang kategori “baik” ni :D

    Pasni pakat ramai-ramai kena tipu lagi

  • Reply Eugene Sep 16, 2015 at 7:11 PM

    1. Nk tanye umo brpe boleh amek 2 due ..

    2. Yg d fibre Tu untuk kuruskan bdn ke ? Klu org yg dh kurus kering amek plk yg Tu ape jdi?hehe btol2 ni

    Kt kedai ade x ? Sri kasim ke .. Mls la nk bli online . Takot

  • Leave a Reply to Eugene Cancel Reply