SEMBANG SANTAI

P1 Mifi Pelan Internet Tanpa Had

Apr 27, 2015
P1 Mifi Pelan Internet Tanpa Had

P1 Mifi Pelan Internet Tanpa Had | Pengguna Internet sekarang mempunyai 2 keperluan penting dalam kehidupan seharian. Pilihan mereka untuk menggunakan syarikat yang menyediakan servis jalur lebar mudah alih yang pantas dan tanpa had.

Dua keperluan penting pengguna Internet di Malaysia adalah:

  • Masa untuk melayari Internet dengan pantas tanpa had.
  • Kemudahan untuk menggunakan Internet di mana-mana jua, tanpa perlu pergi ke kedai atau restoran yang mempunyai servis Wifi.

Pengguna Perlu Bijak Memilih Pelan Internet

Packet One Networks (P1) adalah syarikat telekomunikasi Malaysia, jalur lebar dan pembekal perkhidmatan 4G. Syarikat ini ditubuhkan pada tahun 2002 dan merupakan anak syarikat Green Packet Berhad. Pada bulan Mac 2007, P1 merupakan salah satu daripada empat syarikat yang mendapat lesen spektrum 2.3 GHz oleh Kerajaan Malaysia untuk menggunakan perkhidmatan 4G WiMAX di seluruh Malaysia. Pada bulan Ogos 2008, P1 menjadi syarikat pertama melancarkan perkhidmatan WiMAX di Malaysia.

P1 Mifi Pelan Internet Tanpa Had

Mungkin korang tergolong dalam situasi diatas yang mana akan membuatkan korang tidak senang duduk sebabnya pelan internet korang tidak setanding pelan internet P1 mifi. Packet One Networks Sdn Bhd (P1) hari ini mengumumkan promosi terbaru Kempen P1 ToGo, yang menawarkan langganan percuma satu (1) bulan bagi mereka yang melanggan di atas talian.

Macam menarik pelan p1 mifi ni.

Ramai orang yang inginkan internet pantas dan laju untuk mendapatkan sesuatu yang mereka inginkan dalam setiap carian di laman google.

P1 Mifi Pelan Internet Tanpa Had

Kelebihan Modem P1 Mifi

  • Pelan internet tanpa had.
  • Percuma 1 bulan pertama apabila korang melanggan.
  • Percuma mifi modem yang bersaiz poket dan mudah dibawa.
  • Mempunyai bateri yang mampu bertahan selama 6jam.

Setiap modem ada kelebihannya yang tersendiri.Dan saya sendiri telah mencuba modem MX230 sebagai modem pilihan pelan internet P1 ToGo saya.Apa yang best mengenai modem MX230 ni?Haa.Yang ni meh sini nak ceritaa..Setiap pelan mifi lebih kurang sama sahaja la.Cuma yang membezakannya adalah bayaran bulanan dan kelajuan 1mbps/2mbps di mana korang boleh pakai sampai 6 jam tanpa henti dan berkongsi internet dengan 8 devices. Contoh : Laptop,smartphone,destop dan ipad.

Macam Mana menarik tak?

Disini korang tak perlu nak melanggan mana-mana pakej internet mobile dah dengan provider telco lain. Modem MX230 anda boleh gunakan dimana sahaja dan muat dimasukkan dalam poket ok, pelan modem mifi ini cukup berbaloi untuk korang pengguna internet tegar.

Pengguna Perlu Bijak Memilih Pelan Internet

Apa Yang Menarik Dengan P1 Mifi

  • Bayaran bulanan serendah RM115.94 / sebulan sahaja.
  • Kelajuan layaran Internet selaju 1Mbps (Cukup untuk membuatkan korang tersenyum sepanjang melayari internet, tanpa mengira lokasi).
  • Kuota tanpa had (yang boleh korang download movie sampai lebam)
  • FREE 1st month subscription (percuma hanya untuk Bulan pertama)
  • Percuma modem MX230 (Tidak ada caj tambahan atau caj tersembunyi).

Pelan Internet Tanpa Had

Ciri-ciri Modem MX230

  • Built-in 802.11 b/g Wifi.
  • Saiz 69.0mm x 69.0mm x 13.0mm.
  • Berat 75 gram
  • Bateri yang mampu bertahan selama 6jam
  • Support Windows XP, Vista, and 7, Mac OS X 10.5, 10.6 atau lebih tinggi.

P1 Mifi Pelan Internet Tanpa Had

Bagi korang yang tengah mencari pelan internet yang menarik disini akan ada yang tertarik untuk korang dengan pakej yang ditawarkan membuatkan korang teruja dan berbaloi untuk milikinya.

β€œDengan penglibatan tinggi di kalangan pengguna di rangkaian sosial serta atas talian, keperluan untuk berhubung pada setiap masa, di mana sahaja, melalui pelbagai peranti, adalah tinggi. Di P1, kami bersedia untuk memenuhi keperluan ini untuk membolehkan pelanggan menggunakan Internet secara maksimum.”

Untuk maklumat lanjut mengenai pakej MiFi, sila klik pada pautan di bawah:

MiFi – Lihat Pakej Wifi Mudah Alih (Klik Di Sini)

Bagi korang yang berminat dengan tawaran ini boleh terus hubungi pihak P1 untuk mengetahui maklumat lanjut atau boleh terus layari website ini

Laman web rasmi P1 – http://www.p1.com.my/

You Might Also Like

2 Comments

  • Reply musadun Jun 6, 2015 at 8:45 PM

    kalau mengikut orang ramai, P1 ni reputasi dia agak buruk juga. tapi kalau dorang dah memperbaiki kesilapan mereka, kira ok la jugak..

  • Reply Muhammad Zaid Bin Bujang Feb 29, 2016 at 6:43 PM

    Saya pernah melanggan p1wimax suatu ketika dahulu dan mendapati tempat atau kedudukan saya agak jauh dengan rangkaian tersebut dan pada saya p1wimax ketika itu dapat menarik rangkaian internet dengan baik. Tetapi sekarang saya amat berpuashati di atas perkhidmatannya kerana dapat melanggan semula melalui talian serta rangkaiannya amat meluas sekali berbanding dengan lain-lain modem atau penggunaan talian tetap. Saya syorkan kepada semua rakyat Malaysia khasnya harus bertukar kepada perkhidmatan terbaik ini kerana ia dilengkapi dengan kelajuan yang tinggi serta dapat menikmatan capaian yang mudah dan amat sesuai kepada golongan perniagaan dan pelajar serta golongan tua yang memerlukan multimedia terkini dan dapat melihat sendiri teknologi baru yang di unggulkan dengan prestasi yang terbaik buat masa ini. Terima kasih p1 dan saya bangga di atas kejayaan p1 dari masa kesemasa.

  • Leave a Reply