Home KECANTIKAN Kurus 10KG,Menang RM1000 !

Kurus 10KG,Menang RM1000 !

40
15
SHARE

Kurus 10KG,Menang RM1000 ! | Selamat pagi ahad!Pagi ni saya ada berita gembira khusus buat mereka yang nak kurus dengan selamat.Sambil kurus,korang boleh menang wang tunai RM1000.Nasib baik la saya dah kurus,kalau tak dah lama saya join ni.Mengancam jugak RM1000 tu taw.Dengan RM1000 tu boleh top-up duit simpanan korang untuk beli iPhone 6.Hehehe.Ok dah jom tengok macam mana nak menang RM1000 dengan mudah!

kurus dengan mudah

Pertama sekali korang kena beli sebotol Nikko Slim Juice.Kemudian minum dan jangan lupa untuk ambil catatan berat sebelum dan selepas korang menggunakan Nikko Slim Juice ni taw?Gambar sebelum dan selepas inilah yang bakal menjadi bukti korang untuk menang.

Ok,jom saya cerita sedikit mengenai Nikko Slim Juice ni.

Nikko Slim Juice merupakan jus sedap “kurang manis” yang berperisa Raspberry.
Sesuai untuk mereka yang nak kurus dengan mudah dengan usaha yang “minima” !
Dengan hanya pengambilan 2 kali sehari tanpa perlu bancuh,korang akan mendapat kembali saiz badan idaman korang!

cara kurus dengan selamat

Nikko Beauty & Wellness, syarikat yang mengedarkan produk Nikko Placenta White kini mengeluarkan produk kurus mesra pengguna iaitu Nikko Slimm Juice.
Nikko Slimm Juice lulus KKM dan Halal

Apa yang lebih menarik,ramai pengguna yang telah mencuba Nikko Slimm Juice memberikan feedback yang terbaik di mana mereka berjaya menurunkan berat badan mereka dan kesihatan badan lebih bertenaga daripada yang biasa!Satu botol Nikko Slimm Juice mampu bertahan untuk dua-tiga minggu.Satu botol Nikko Slimm Juice ini cuma berharga RM60 sahaja!

Jadi,macam mana nak menang RM1000 tunai?!

Mudah sahaja.Cara-caranya ialah dengan hanya:

1.Beli satu botol Nikko Slimm Juice dari HQ NIKKO SLIMM JUICE [KLIK].

2.Ambil gambar sebelum dan selepas penggunaan Nikko Slimm Juice.

3.Capai target 10KG penurunan berat badan dalam masa sebulan dan anda bakal memenangi RM1000 tunai dengan mudah!

4.Hantarkan penyertaan anda ke HQ NIKKO SLIMM JUICE di maklumat berikut:

Untuk menyertai pertandingan dan maklumat lanjut, boleh hubungi kami melalui saluran berikut :

Website : http://nikkobeauty.com.my
Facebook : https://www.facebook.com/nikko.slim.juice.hq
Email : [email protected]
Hotline : 019-344 45 13

Hah?Apa lagi?Inilah peluang korang untuk kurus sambil menang wang tunai RM1000 tunai dengan mudah.Bukan susah pun.Korang cuma perlu minum Nikko Slimm Juice dan lakukan senaman untuk penurunan berat badan yang lebih efektif.RM1000 tu abang kakak.Tak nak ke?Dah la badan dah kurus,orang nak bagi duit senang-senang je dekat kita.Nasib baik,saya dah kurus taw.Hehe.

Okai.Selamat mencuba! :)

P/S:Artikel ini di buat demi menyahut cabaran Contest Mudah Nikko Slimm Juice anjuran Farid Laham Network dan di taja oleh Nikko Beauty and Wellness.Untuk menyertainya,klik pautan INI {KLIK}.

15 COMMENTS

    • peserta contest mudah Nikko Slimm Juice ni memang kena beli produk bos.
      Tapi untuk blogger yang buat artikel simple ni dipilih secara rawak :) Blogger tak perlu beli produk sifu :)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here