Home KECANTIKAN Susah Nak Cari Gel Mandian Yang Wangi

Susah Nak Cari Gel Mandian Yang Wangi

57
11
SHARE

Susah Nak Cari Gel Mandian Yang Wangi 

gel mandian cathy choo

gel mandian cathy choogel mandian cathy choo

Credit:www.thisisguitarburok.blogspot.com

Memang susah.Malah tiap kali nak beli Shower Gel yang baru,tiap kali tu juga korang akan bukak tudung botol untuk ambil bau dulu.Kan?Haha.Jangan tak nak mengaku pulak.Dah banyak kali saya tengok macam ni.Lepas tu bila nak beli Shower Gel tu korang tilik dulu apa kelebihan dia.Dan kebanyakan orang akan cari gel mandian yang boleh memutihkan badan dan berbau wangi 24 jam sampai ke tidur.Hehe

Tapi boleh percaya ke semua gel mandian boleh memutihkan badan?

Boleh percaya ke semua gel mandian berbau wangi sampai 24 jam?

Haha.Itu saya pun tak tahu.Tapi ada satu gel mandian yang saya tahu boleh memutihkan badan dan buat badan berbau wangi 24 jam.

Itu pun sebab saya dah cuba selama dua bulan setengah.

Cathy Choo Gel Mandian Yang Wangi

gel mandian yang wangi dan memutihkan badan

Inilah dia gel mandian yang berbau wangi macam saya cakap.Maaf saya tak boleh nak gambarkan macam mana tahap kewangian dia.Tapi aroma kewangian dia semasa mandi akan buat korang rasa seperti esok adalah hari cuti.Haha.Betul.Aroma kewangian dia memang sangat menenangkan jiwa dan raga yang tengah berserabut macam Highway KESAS.Haha

Gel Mandian Cathy Choo Gel Pemutih Badan

Ya.Tak tipu.Memang betul gel mandian ni boleh putihkan badan korang yang sudah sehari semalam di bawah lembayung panas itu.Malah di celah sudut dunia yang palik kecil,yakni di celah ketiak dan lipatan korang,gel mandian ni boleh membantu putihkannya.Dengan syarat kena konsisten kalau guna taw.Produk apa sekalipun kalau tak guna secara berterusan yakni dengan konsisten memang susah nak dapat hasil yang kebaboom macam Nora Danish tu ye.

Saya pernah guna dua bulan setengah.Kemudian sekarang baru nak sambung beli balik sebab dulu stok habis je memanjang dengan HQ.Mana tidaknya ramai yanh dah jadi peminat tegar gel mandian Cathy Choo ni.Dulu masa saya pakai tak ramai yang melihat kehebatan gel mandian ni.Tapi bila dah ramai yang pakai,barulah mereka tak keruan.Malah tak tahan melihat botolnya yang cantik tapi kesannya cukup mengagumkan.Adeww.Giteww!

Gel Mandian Cathy Choo Ada Emas 24k

Lani ramai suka duk main emas kan.Sekarang dalam bilik air pun korang boleh main emas.Haha.Lepas tu terbawa-bawa sampai ke mimpi syahdu korang tu.Ya.Dalam gel mandian Cathy Choo ni ada Emas 24k & Glutathione  yang dapat membantu kadar pemutihan kulit dengan cepat.Jadi lepas ni kalau dah beli gel mandian Cathy Choo ni pun dah dikira kaya sebab ada emas 24k.Hehe

Kegunaan Lain Gel Mandian Cathy Choo

Mesti nak tahu juga selain memutihkan dan mewangikan badan,apa lagi kegunaan gel mandian Cathy Choo kan.Ok.Baca kat bawah ni.

  • Membuang kotoran di kulit seperti daki dan sel kulit mati
  • Memutihkan kulit dalam masa 18 hari
  • Melembabkan dan melembutkan kulit
  • Mencantikkan kulit

Cara guna gel mandian Cathy Choo ni sama sahaja seperti gel mandian yang lain.Picit sedikit sahaja sudah memadai untuk satu badan.Ada dua saiz botol yang dijual setahu saya.

Saiz 750 ml – boleh bertahan untuk dua bulan lebih-RM50

Saiz 330 ml- boleh bertahan untuk satu bulan.-RM35

Bergantung juga dengan kekerapan korang mandi.Kalau makin kerap korang mandi,maka makin cepatlah habisnya.Sama juga macam gel mandian lain.Ye ke tidak?Hehe.Walaupun ‘sedikit mahal’,tetapi sangat berpuas hati memandangkan kean dia sangat mengujakan.Haa.Kena cuba baru korang tahu.Hehehe.

Mana nak beli Gel Mandian Cathy Choo ni?Kalau nak boleh order melalui nombor berikut.InsyaAllah pertanyaan korang akan dilayan dengan penuh kasih sayang oleh mereka.

Gel Mandian Cathy Choo-014 512 1425

Selamat mencuba!

11 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here