BeautyOat Collagen Untuk Kesihatan Dan Kecantikan - Dunia Farisya
KECANTIKAN KESIHATAN

BeautyOat Collagen Untuk Kesihatan Dan Kecantikan

Nov 6, 2014
beautyoat

beautyoat

BeautyOat Collagen Untuk Kesihatan Dan Kecantikan | Dah hampir 3 minggu minum BeautyOat ni.Tapi hari ni baru nak bercerita apa kesannya selepas 3 minggu.Actually ni pertama kali saya jumpa minuman kesihatan yang mempunyai collagen dan oat dalam satu sachet.Kalau nak sebut pasal oat,saya hanya tahu mengenai  Quaker Oat sahaja.Hehe.Tu pun sebab selalu layan iklan Quaker Oat ni dekat TV.Tapi hari ni kalau korang nak tahu,BeautyOat pun merupakan minuman kesihatan yang popular sekarang ni taw.

COLLAGEN TERBAIK

BeautyOat Collagen Terbaik!

Ramai pengguna di luar sana dah mengetahui akan kehebatan BeautyOat ni.Tapi bagi mereka yang baru sahaja mendengar nama BeautyOat ni,saya akan kongsikan kepada anda apakah sebenarnya BeautyOat ini.

BeautyOat merupakan Collagen yang PERTAMA di Malaysia yang mengandungi Oats, Marine Collagen, Ekstrak Sakura dan Ekstrak buah Delima, yang telah terbukti untuk mencegah penuaan awal, mengurangkan kerosakan radikal bebas kepada badan dan melegakan keradangan kulit.
 
BeautyOat merupakan sumber nutrisi dari bahan-bahan terbaik & alam, bukan sahaja hanya membuat badan anda sihat, tetapi juga membuat kulit anda berseri dan jelas. Malah ianya diperbuat daripada 100% bahan-bahan semulajadi dan halal.

beautyoat

Mana nak cari collagen yang mempunyai ekstrak yang istimewa macam tu?Serius kali pertama saya minum BeautyOat ni,mula-mula tekak tak boleh nak terima sebab nampak macam susu.Almaklumlah saya fobia susu sikit.Hehe.Lepas tu bila kali kedua saya minum terus jatuh hati nak berkepit dengan BeautyOat je!

Saya biasa sarapan lewat.Kadang-kadang tak menentu sampai pedih perut.Tapi dengan BeautyOat,saya tak perlu risau dah kalau terlewat untuk sarapan sebab  segelas BeautyOat sudah memadai untuk waktu sarapan saya.Waktu malam pula saya memang akan ambil segelas lagi BeautyOat sebelum tidur bagi mengembalikan dan mengekalkan kesegaran kulit muka.Cara nak sediakan minuman BeautyOat ni pun mudah sangat.Boleh tengok video di bawah ni.

BeautyOat Collagen Kesihatan

BeautyOat ni 2 dalam 1 kalau korang nak tahu.Selain bertindak untuk kecantikan tubuh badan,BeautyOat ni juga memberi kesan yang baik untuk kesihatan kita.Selalu kita dengar minuman yang ada collagen ni untuk kecantikan je kan?Tapi jangan salah faham,collagen juga memberi kesan positif untuk kesihatan tubuh badan.Antara kesan yang baik untuk kesihatan selepas mengambil BeautyOat ialah:

  • Mengurangkan kolestrol
  • Menghalang penyakit jantung
  • Mengawal berat badan yang berlebihan
  • Meningkatkan sistem immunisasi badan
  • Meningkatkan tenaga tubuh dan membaiki tisu badan yang rosak.

Jadi sila perbetulkan persepsi anda bahawa minuman berCollagen hanya untuk kecantikan,okai?Lepas ni jangan lupa ajak mak ayah beli BeautyOat ni taw.Semua peringkat umur boleh consume dan amalkan minuman BeautyOat ni dalam kehidupan seharian mereka.Malah,BeautyOat juga diiktiraf oleh MESTI,Halal dan dikilangkan oleh kilang yang bertaraf GMP.

BeautyOat Collagen Kecantikan

Lepas dah tahu kelebihan dari segi kesihatan,mesti korang tak sabar nak tahu apa pula kelebihan BeautyOat untuk kecantikan ye?Dah tahu sangat la sebagai pengguna,pastinya korang nak tahu kelebihan sesuatu produk.Okai,jom tengok apa pula kelebihan BeautyOat  dari segi kecantikan pula.

  • Menjadikan kulit bertambah tegang
  • Meratakan tona kulit
  • Mengurangkan pigmentasi kulit
  • Mengurangkan pembukaan pori muka
  • Meningkatkan tekstur kulit yang lebih baik
  • Mencerahkan kulit muka
  • Menghilangkan parut jerawat

Saya baru balik dari medical standby dekat Sepang International Circuit.Kulit muka tak payah cakap la.Memang 100% bertukar nak jadi macam Negro.Tapi hampir jela.Hehe.Memang serius terbakar sebab saya tak pakai langsung Sunblock dekat muka.Dekat tangan lagi lah.Konon perasan muka payah nak hitam macam muka Adira.Hehe.

Balik dari Sepang,saya terus sambung minum BeautyOat ni.Alhamdulillah within 3 days,muka saya yang sunburn tu dah beransur cerah sedikit.Nak berangan cerah macam Adira tu 60% lagi la.Kena jaga betul-betul baru boleh dapat kulit macam Adira kot.Tapi sebenarnya tak payah pakai produk kecantikan banyak-banyak.Dengan BeautyOat ni,korang boleh jugak putih macam Adira tu.Tak percaya?Terpulanglah.Pilihan di tangan korang :)

Apa Kata Pengguna BeautyOat?

Nanti korang kata saya syok sendiri pulak kan?Jadi meh layan tengok gambar testimoni BeautyOat ni.

testimoni beautyoat

testimoni beautyoat

testimoni beautyoat

Dah.Belanja 3 keping je.Kan nanti sakit mata pulak korang nak baca banyak-banyak.Kalau nak tahu lagi apa kata pengguna BeautyOat yang lain,sambung baca dekat SINI[KLIK]

Jadi bagi korang yang berhasrat nak cuba BeautyOat ni,tolonglah,saya merayu,pergi order dekat website ataupun fanpage diorang sebab saya tak larat nak melayan order dari anda.Saya hanya pengguna sahaja dan saya hanya berkongsi apa yang saya rasa sejujurnya mengenai BeautyOat ni.Hehe.

Jadi,ikuti langkah-langkah di bawah untuk order BeautyOat ni.

beautyoat

 BEAUTYOAT

HARGA:
RM79.00
RM89.00

18 SACHET in 1 BOX/30GM

Maklumat lanjut:

Website:www.beautyoat.com [KLIK]

Fanpage:BeautyOat Malaysia [KLIK]

Instagram: @beautyoatofficial

Twitter: @babeskin365

Hotline:
012 244 4014 (Nurul) 
012 244 4041 (Jane)

You Might Also Like

4 Comments

  • Reply Azhafizah Nov 11, 2014 at 11:20 AM

    sedapnya rasa dia..kurang manis dan cepat kenyang gitu. pencinta oat mesti suka :)

    • Reply admin Nov 11, 2014 at 1:31 PM

      Betul.Memang cepat kenyang.Nak bagi dekat ayah dan mak pun sesuai sebab untuk jantung yang sihat.

  • Reply Mazni Azmi Nov 15, 2014 at 11:28 PM

    Wah wah. Bagus ni. Oat memang tergolong dalam makanan indeks glisemik rendah.

    Maknanya paras gula dalam darah tidak akan meningkat mencanak secara mendadak dalam masa yang singkat

    Jadi perlukan masa lama untuk penghadaman.

    Kenyang lama dan ada kolagen pula untuk kesihatan kulit. Terbaik ni

    • Reply admin Nov 16, 2014 at 7:45 AM

      bETUL TU.OAT SEMEMANGNYA MEMBERI KEBAIKAN YANG SANGAT BANYAK KEPADA TUBUH BADAN KITA.

    Leave a Reply to Azhafizah Cancel Reply