Home KECANTIKAN Bulu Kening Dan Maksudnya

Bulu Kening Dan Maksudnya

994
10
SHARE

Bulu Kening Dan Maksudnya | Malam ni rasa nak berkongsi mengenai jenis bulu kening dan maksudnya.Tapi jangan la percaya 100% dengan pernyataan yang diberi ni.Sekadar untuk hiburan sahaja boleh.Saya sendiri pun tidak tahu sejauh mana kebenaran mengenai bulu kening mengikut jenisnya.Jom tengok dan lihat serba sedikit penerangannya.

Antara jenis jenis bulu kening ni ialah :

Bulu kening bertemu di tengah (bersambung)

* Suka amik pusing hal remeh.
* Selalu kecik hati dan emosional.
* Kuat berfikir sampai kepala tak boleh nak rest.
* Kuat jeles.
* Perlukan seseorang yang selalu bagi semangat dan kongsi masalah.
* Suka membantah

Bulu kening tidak teratur dan liar

* Cepat terburu-buru
* Kurang berhemah
* Cepat terlibat dalam pertengkaran sebab selalu campur tangan
* Banyak main-main sampai umur mencecah 30-an. selepas itu, pandai mengatur diri dan akhirnye berjaya.

Bulu kening lurus

* Gagah
* Suka berdebat

jenis kening dan cara lukis kening tanpa cukur

Bulu kening melengkung

* Jenis pak lawak

Bulu kening tipis

* Tahap konfiden yang rendah
* Tak percaya dengan kebolehan sendiri
* Kurang berminat terhadap seks

Bulu kening tebal

* Orang yang advanture dan suke mengembara
* Susah nak setia pada yang satu
* Banyak berceloteh
* Happy go lucky

cara lukis kening

Korang kening yang mana satu ye?Kalau saya sendiri saya kening hampir bersambung.Orang tua-tua cakap kalau kening bersambung ni jodoh dia dekat.Betul ke tidak saya sendiri tidak tahu.Mungkin diorang  bercakap berdasarkan pengalaman sendiri.

Info ini sekadar hiburan sahaja.Tak perlu percaya bulat-bulat memandangkan personaliti manusia ni bukannya kekal tau?Boleh berubah ubah.

Apa yang paling penting,jangan sesekali cukur kening ya?Sekarang ni kan dah ada macam-macam cara untuk bentukkan kening tanpa cukur.Kalau nak tahu dengan lebih lanjut macam mana nak lukis kening tanpa mencukur,boleh sambung baca di “Cara Lukis Kening Tanpa Cukur” [KLIK].

Semoga bermanfaat!

10 COMMENTS

Leave a Reply to Farah Cancel reply

Please enter your comment!
Please enter your name here