MAKANAN

Rempah Ayam Madu Yang Sedap

Mar 16, 2014
Rempah Ayam Madu Sedap

Rempah Ayam Madu Yang Sedap | Dah lama tak makan ayam madu.Kalau dulu masa duduk rumah tok,selalu tok buatkan ayam madu.Tapi sekarang mak pulak yang rajin buatkan ayam madu untuk anak-anak dia.Memang air tangan mak yang terbaik.Tak ada sapa boleh lawan.Cuba yang lain pun,masakan mak memang yang terbaik.

Tanya mak,mak guna rempah apa masak ayam madu ni.Mak cakap,guna je rempah segera kalau nak buat ayam madu ni.Bukan susah pun.Sekarang semua benda dah mudah kan.

Rempah Ayam Madu Sedap

Tetiba lapar bila tengok gambar ayam ni…

 

Rupa-rupanya mak guna rempah segera jugak.Ingatkan ada la cara tradisional nak buat ayam madu ni.Kalau guna rempah ni,mak cakap ikut je arahan kat belakang pek tu,bukan susah pun.Orang yang tak pandai masak pun boleh buat.Mak cakap,dalam banyak-banyak rempah,rempah Ayam Madu YH la yang mak paling suka guna.

Rempah Ayam Madu Sedap

Rempah Ayam Madu YH

 

Satu paket bukan mahal pun.Satu paket rempah ayam madu ni boleh guna untuk seekor ayam.Jimat habis la.hehe.Cara-cara nak buat ada dekat belakang paket.Memang senang habis.Mak dengan seyakin-yakinnya memang syorkan rempah ayam madu yang sedap ni dekat jiran-jiran.FA pun memang syorkan sangat-sangat korang cuba rempah ayam madu YH ni.Hehe.

Untuk maklumat lanjut,korang boleh rujuk maklumat di bawah:

Rempah Ayam Madu YH-014 5121425.

 

You Might Also Like

25 Comments

  • Reply aku penghibur Mar 16, 2014 at 3:22 PM

    wahh senang nie.. boleh cuba nie ^_^

  • Reply Lobam Mar 16, 2014 at 3:44 PM

    Sedapnya. Sekarang kena berpantang ayam. Huhu

    Salam ziarah

    http://lobam.my

  • Reply Mahamahu Mar 16, 2014 at 4:09 PM

    Tak sempat lagi nak masak rempah ayam madu daripada Farisya hehehe tgk mcm sedap buat review lah nanti hehehehe…

  • Reply profhariz Mar 16, 2014 at 6:33 PM

    Dah terliur ni macam mana farisya?

  • Reply Hafizul Mar 17, 2014 at 1:11 PM

    Hehe..nak makan ayam madu dengan puas hati leh la cuba resepi ni..

  • Reply nabila biela Mar 17, 2014 at 3:18 PM

    memang sodappp ni……belanja2 =P

  • Reply Farid Laham Mar 18, 2014 at 8:13 AM

    seriusly mmg sedap rempah ni…goreng ayam tabur kt atas ayam terus mkn… kita dh cuba πŸ™‚

  • Reply zufar Mar 18, 2014 at 10:07 AM

    Wah seddapnya macam ayam maduk bukit bauk…terbaikk…boleh buka kdai FA…nnt CD dtg buat review..hehe

  • Reply shark Mar 18, 2014 at 12:15 PM

    walaupun nampk mudah.
    shark tetap nk rasa air tangan orang lain.
    hehehe..
    dh mmg jenis x pandai masuk dapur :p

  • Reply Azhafizah Mar 19, 2014 at 8:47 AM

    sedap dan mudah..nanti fiza review lak ye..

  • Reply young girl Mar 20, 2014 at 4:24 PM

    boleh la buat sendiri pasni, takyah nak beli-beli bagai ayam madu kat mana ada juat?

  • Reply Senarai Agen Rempah Ayam Madu AMNI - β™₯Farisya Anastasyiaβ™₯ Jul 12, 2014 at 12:29 PM

    […] nikmat dan rezeki yang tidak putus-putus Allah berikan kepada saya.Permintaan untuk menjadi agen Rempah Ayam Madu AMNI juga semakin meningkat sampaikan saya sendiri tak menang tangan.Pernah satu malam saya mengeluh […]

  • Reply Resipi Rempah Ayam Madu Yang Mudah - Oct 18, 2014 at 1:07 PM

    […] Rempah Ayam Madu YH D’Alur Kechil Enterprise Hotline:014 5121425Β  […]

  • Reply cik lily putih Nov 17, 2015 at 5:10 PM

    ayam tuh cam memanggil2 jelah untuk dimakan ek. hehhehehe

  • Reply Auni Sep 14, 2018 at 12:56 AM

    Amboi, tengok gambar je dah boleh rasa sedapnya..macam yang selalu beli kat pasar malam warna salutannya ni..

    • Reply Dunia Farisya Sep 14, 2018 at 9:21 PM

      hehehe memang sedap.tapi production rempah ni dah stop.akan datang insyaallah kkalau ada lagi kita buat ye

    Leave a Reply