Home MAKANAN Keropok Lekor Sedap Di Terengganu

Keropok Lekor Sedap Di Terengganu

139
41
SHARE

Keropok Lekor Sedap Di Terengganu | Hari ni FA nak kongsi lokasi keropok lekor sedap di Terengganu.Bukan nak kata tempat lain tak sedap.Tapi tempat yang FA nak bagitahu ni rasa keropok dia lain dari yang lain.

Keropok Lekor Sedap Di Terengganu
Keropok Lekor Sedap Di Terengganu

Keropok Lekor Mengabang Tapah yang sedap ni terletak di Kampung Pantai Merang,Setiu.Lebih kurang setengah jam dari bandar Kuala Terengganu.Semalam masa FA singgah,orang tak ramai sangat.Kalau tak,memang beratur sampai ke luar la.

Keropok Lekor Sedap Di Terengganu
Keropok Lekor Sedap Di Terengganu

Satu plastik ni bersamaan RM5 keropok lekor goreng yang sudah dipotong pendek-pendek.Sangat sesuai dimakan ketika dalam kereta sebab dah siap potong pendek-pendek kan.Hehe.Kuah air lada dia sedap sangat.Manis secukup rasa.Tapi beli satu plastik memang tak cukup la kalau nak makan satu kereta.Kena beli dalam 2 plastik baru cukup.

Keropok Lekor Sedap Di Terengganu
Keropok Lekor Sedap Di Terengganu

Tengok isi keropok lekor dia.Banyak dan gebu kan?Memang kalau korang rasa sendiri,memang nak beli banyak la pendek kata.Satu mana cukup!hehe.Rasa ikan dia tu memang ketara.Tak hanyir dan tulang ikan satu pun tak ada.

Jadi korang yang berminat untuk cuba keropok lekor Mengabang Tapah yang sedap ni,bolehlah cuba search alamat berikut guna aplikasi Waze.

Keropok Lekor Mengabang Tapah

Kampung Pantai Merang,Setiu

Tel:09-653  1310

Selamat Mencuba!

41 COMMENTS

  1. kalau nak makan dalamm kereta, memang best beli yang bergoreng. beli yang kat kedai ni lain skit rasa dari kat gerai2 sebab, kalau kat kedai, dia goreng terus. kalau yang gerai tu, dia rebus dulu…hmmm sedapnyerrr

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here