Home KECANTIKAN Toner Muka Yang Sesuai

Toner Muka Yang Sesuai

40
8
SHARE

Assalamualaikum.

Siapa pengguna tegar toner di sini?FA bukan pengguna tegar dahulunya.Tapi semenjak dapat toner free dari Sinar Permata,FA semakin suka pakai toner.Tambah pulak kalau cara pakai toner tu tak menyusahkan.Ramai yang tak tahu apa itu toner dan kepentingan toner untuk kulit muka kan?

Toner digunakan untuk menyeimbangkan pH kulit dan membuang kotoran dan sel kulit mati. Selain itu, tujuan dari penggunaan toner kulit adalah untuk mengecilkan pori-pori kulit.Banyak kegunaan toner kalau korang nak tahu.Bukan sahaja baik untuk wanita,malah lelaki pun digalakkan memakai toner..Lelaki pun kenalah cantik untuk si dia.Hehe..Tapi untuk si dia yang halal ye.Jom FA cerita pasal manfaat ringkas toner muka pulak.

• Menyegarkan kulit
• Membantu meremajakan kulit.
• Melembabkan kulit.
• Melindungi kulit.
• Membuang sel kulit mati.
• Menyeimbangkan pH kulit.

Banyak kan?Jadi untuk abang-abang,kakak-kakak di luar sana tu,cepat-cepat pergi beli toner muka.Walaupun dah menjangkau umur 30-an ke atas,kulit muka tetap kena jaga taw.hehe..Tapi FA nak kongsi dengan korang tentang toner muka yang sesuai dan mempunyai banyak kegunaan.Tengok gambar bawah ni:

Toner Muka Yang Sesuai
Toner Muka Yang Sesuai

Toner yang FA maksudkan adalah Toner 3 in 1 dari Sinar Permata.Toner ni FA dapat masa majlis MoU Magnetic Aura dengan Sinar Permata hari tu.Korang boleh baca SINI

Toner dari Sinar Permata ni boleh digunakan sebagai penyegar muka,ubat resdung atau toner muka.Best kan?3 in 1.Mudah dan senang.Sembur je bila korang nak guna.Tak perlu guna kapas dah.Banyak perubahan lepas FA pakai toner muka dari Sinar Permata ni.Lepas sembur rasa segar sangat.Macam baru lepas mandi.Bila ngantuk,sembur jer,terus segar.Syok kan?

Nak order?Boleh terus berurusan di website rasmi Sinar Permata di SINI

Selamat Mencuba!

8 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here