SEMBANG SANTAI

Misteri Villa Nabila

Nov 18, 2013
Misteri Villa Nabila

Assalamualaikum.

Apa yang kecoh sangat pasal Villa Nabila di timeline FB,Twitter ni ek?Tiap kali refresh Fb,Twitter mesti ada yang sembang pasal Villa Nabila ni..Tetibe famous si Blogger Nabila tu kan.. Hehehe

FA tak tahu apa pun pasal Villa Nabila ni.Yang FA tahu cerita di sebalik Villa Nabila ni lebih kurang macam kisah Highland Tower.Setakat ni dengar cerita masuk 30 orang..Berapa yang boleh keluar??Yang tu FA tak tahu..FA bukan team seekers la.Hahaha..

Misteri Villa Nabila

Misteri Villa Nabila

Siapa kumpulan remaja yang berani masuk Villa Nabila tu yer?FA sendiri pun tak berani..Kalau sentuh bab-bab seram ni FA cabut dulu..Tak kuat iman lagi nak pergi..

Apa kesudahan cerita Villa Nabila ni yer?Ada sapa-sapa boleh tolong bagitahu?Dan sejauh mana kesahihan tentang misteri Villa Nabila ni yer?

 

p/s:Tidur waktu tengahari itu sunat.Tambah-tambah musim hujan ^_^

 

You Might Also Like

9 Comments

  • Reply cik lyeen Nov 18, 2013 at 2:53 PM

    lyeen tgh excited nk tahu psl benda ni..ahaa

  • Reply Bro Framestone Nov 18, 2013 at 3:05 PM

    Bro berani tue memang berani Cuma berani bertempat, tak minat nak cari penyakit. Keluarga dan amalan masih diutamakan…

    • Reply Farisya Anastasyia Nov 18, 2013 at 3:10 PM

      betul tu bro.FA sokong..byk lagi kerja lain nak buat.main dengan ank lagi syok.hehe

  • Reply Izzuddin Fauzi Nov 19, 2013 at 7:13 AM

    Tak ambil port betul pasal villa seram nie.

  • Reply mummydearie Nov 19, 2013 at 11:33 AM

    Pernah baca tentang Villa Nabila lama dulu. Katanya antara tempat yang ‘berhantu’ dan scary di Johor. Tapi tak tahulah betul ke tidak. Mereka ni memang takda kerja kot, siapalah suruh buat lawatan muhibah kat villa tinggalan tu. Tapi seronok juga baca kisah-kisah seram ni. Nak suruh experience sendiri, minta maaflah..mahu pengsan pulak nanti!

  • Reply Bean Moreno Nov 19, 2013 at 1:54 PM

    bila dah bosan xde keje macam tulah :)

  • Leave a Reply