SEMBANG SANTAI

Dia sudah menjadi milik orang..

Aug 16, 2013
Review Lagu:Amar-Amani

Assalamualaikum.


Baru pagi tadi FA cerita pasal Calon Suami Pilihan FA,tapi alih-alih tengok dia dah jadi milik orang.Melepas lagi.Lepas ni kena mandi bunga kerap sikit la.Hee.Tak ada la gurau jer.Sebenarnya,FA nak cerita tentang seorang pereka fesyen terkenal Malaysia,Ezuwan Ismail yang telah selamat diijab kabulkan dengan pasangannya Zahidah Omar,seorang gadis sunti dari Machang pada 10 Ogos 2013 yang lalu.

Ezuwan Ismail adalah seorang pereka fesyen terkenal di Malaysia. Beliau menceburi bidang ini selama 3 tahun. Telah mereka fesyen untuk puluhan artis di Malaysia. Beliau adalah seorang yang bersopan santun dan lemah lembut pertuturannya. Sangat disenangi dikalangan semua orang.

Ternyata Ezuwan Ismail tidak tergoda dengan gadis-gadis dari pantai barat apabila beliau memilih anak kelahiran Kelantan sebagai pelengkap hidupnya.Barakallahulakuma buat merpati dua sejoli ini.Jom layan koleksi gambar dan video majlis resepsi perkahwinan Ezuwan Ismail dan pasangannya Zahidah Omar.

Kredit Gambar:PHOTOAURA FANCLUB ~ EyeLens Photographick ~ Precious Moment Photographer


 

 

Dia sudah menjadi milik orang

Dia sudah menjadi milik orang

 

Resepsi Ezuwan Ismail dan Zahie Omar

Resepsi Ezuwan Ismail dan Zahie Omar

 

Resepsi Ezuwan Ismail dan Zahie Omar

Resepsi Ezuwan Ismail dan Zahie Omar

Resepsi Ezuwan Ismail dan Zahie Omar

Resepsi Ezuwan Ismail dan Zahie Omar

Resepsi Ezuwan Ismail dan Zahie Omar

Resepsi Ezuwan Ismail dan Zahie Omar

Resepsi Ezuwan Ismail dan Zahie Omar

Resepsi Ezuwan Ismail dan Zahie Omar

Resepsi Ezuwan Ismail dan Zahie Omar

Resepsi Ezuwan Ismail dan Zahie Omar

Dah habis kan?Nak tengok lebih banyak gambar mengenai diorang?Sila like page PHOTOAURA FANCLUB ~ EyeLens Photographick ~ Precious Moment Photographer.

Wsalam.

 

You Might Also Like

3 Comments

  • Reply suriaamanda Aug 19, 2013 at 5:18 PM

    cantiknya….dua2 sama cantik sama padan…

  • Reply nadia Aug 28, 2013 at 4:20 PM

    cntik

  • Leave a Reply