SEMBANG SANTAI

Anak-anak zaman sekarang

Aug 4, 2013
Anak-anak zaman sekarang

Assalamualaikum.

Sapa setuju kenyataan dalam gambar di bawah ni?

Anak-anak zaman sekarang

Anak-anak zaman sekarang

Korang setuju ke tidak,hakikatnya itulah anak-anak zaman sekarang.Kalau cikgu marah sikit,terus report kat mak ayah.Habis macam mana cikgu nak didik diorang?Lepas ni,cikgu tak boleh bawak rotan dah.Bawak minyak sapi,urut kepala anak murid,kan?Cikgu tak boleh nak marah-marah dah lepas ni,cikgu boleh gosok-gosok je kepala anak-anak murid.Apa nak jadi pun jadi la kan?

Wsalam

You Might Also Like

3 Comments

  • Reply Melastik Bintang Aug 5, 2013 at 1:33 PM

    haha… realiti.. bila anak dimanjakan lebih…

    • Reply Farisya Anastasyia Aug 5, 2013 at 1:37 PM

      kan MB?dulu time syirah,selalu je kena rotan dengan umi abah.sampai sekarang masih ingat.kalau tak kena rotan,memang tak jadi orang dah..berkat didikan orang dulu-dulu.

  • Reply Ainaa Roseberry Aug 8, 2013 at 7:29 AM

    Setuju sangat sangat.. tu budak2 sekarang ni manja melebih lebih

  • Leave a Reply