SEMBANG SANTAI

Motivasi:Macam mana nak buat kalau tak suka seseorang??

Apr 6, 2013





hari nih nak bercerita dan nak bagi tips macam mana nak buat bila kit tak suka seseorang. ^___^

mesti korang pernah dan sedang tidak menyukai seseorang tuh,kan??lumrah hidup,mesti ada orang yang kita tak leh nak go on..kan?

ok,sekarang aku nak share dengan korang macam mana nak buat.panduan ni aku dapat melalui pembacaan daripada buku ‘Berfikir positif’,karya Jack Canfield,Mark Victor dan Amy Newmark.

‘..saya mendoakan dia.sukar untuk kita tidak suka kepada seseorang yang kita sentiasa mendoakanya…’ – KAY CONNER.

mudah kan?tu je yang perlu kita buat.insyaAllah,lambat laun kita akan mesra dengan orang tersebut dan kebencian itu akan hilang begitu sahaja.

renung2kan dan selamat beramal 🙂

okbai!

You Might Also Like

1 Comment

  • Reply cik yaya Apr 6, 2013 at 11:28 AM

    ya betul tu..doakan agar dia lebih bahagia :0 nati kita pun tenang

  • Leave a Reply