Browsing Tag

tempat makan best di selangor

MAKANAN

FIQS Gastronomy Tempat Makan Santai di Selangor

Sep 21, 2015
dessert sedap

FIQS Gastronomy  Tempat Makan Santai di Selangor | Oiiii lama gila tak sembang pasal makanan dalam blog ni.Seriously rindu zaman berblogging rancak dulu-dulu.Bila lah nak aktif balik sembang santai dengan kawan-kawan blogger lain.Rindunya.Sobs T_T Okai.Dah,hari ni nak cerita pasal FIQS Gastronomy  Tempat Makan Santai di Selangor pulak.Mula-mula teringin nak pergi sebab tengok kedai ni keluar dekat jalan-jalan cari makan.Lepas tu tangguh.Kemudian teringat balik bila tengok post dekat instagram Kak Mirah la punya pasai. Masa mula-mula nak cari tu pakai waze,kitorang macam…

Continue Reading