Browsing Tag

kulit berminyak

KECANTIKAN

Cara Mudah Hilangkan Parut Di Muka Dan Badan

Mar 18, 2015
azanis-scar-serum-testimoni-3

Cara Mudah Hilangkan Parut Di Muka Dan Badan | Sekarang ni ramai duk kalut nak mencari produk yang boleh menghilangkan parut di muka dan badan dengan mudah dan cepat.Meskipun demikian,tips dan petua orang dulu-dulu tidak boleh diketepikan.Ada jugak yang berguna dan menjadi.Contohnya penggunaan kulit kayu manis untuk menghilangkan parut di muka.Tapi,kena tahan pedihnya dek panahan kayu manis tu.Hehe. Zaman sekarang semua dah canggih,mudah dan cepat.Jadi nak jimatkan masa untuk hilangkan kegusaran di hati pasal parut tu,saya ada satu cara yang…

Continue Reading

KECANTIKAN

Macam Mana Nak Jaga Kulit Berminyak?

May 9, 2014
siti nurhaliza

Macam Mana Nak Jaga Kulit Berminyak? | Pada artikel yang lalu,saya ada berkongsi dengan pembaca mengenai jenis kulit muka kita.Hari ni saya nak berkongsi pula macam mana nak jaga kulit muka yang berminyak.InsyaAllah,saya akan berkongsi satu persatu cara jaga kulit muka yang berlainan jenis.Tetapi hari ini,kita lihat dulu bagaimana cara penjagaan kulit muka yang berminyak. Selalu Cuci Muka Mereka yang mempunyai kulit muka berminyak digalakkan untuk mencuci muka 3 kali sehari.Kalau boleh buat lebih dari itu pun lebih bagus.Tujuan muka perlu…

Continue Reading

KECANTIKAN

Masalah Muka Berminyak

Mar 16, 2014
Masalah Muka Berminyak

Masalah Muka Berminyak | Seriusly,memang tak selesa sangat bila muka berminyak ni.Banyak benda atau kesan yang akan timbul bila muka berminyak ni.Tapi sekarang dah banyak lambakan produk-produk kecantikan yang boleh atasi masalah muka berminyak .Persoalannya sekarang,produk mana yang benar-benar boleh bantu masalah muka berminyak ni atau bergantung pada hormon seseorang?. Kalau nak fikir,memang tak sudah.Hehe.Tapi kalau nak ikut cara tradisional untuk hilangkan muka berminyak,memang banyak.Tapi sekarang dah maju.Semua nak cepat,nak mudah.Sama la dengan FA.Sekarang guna apa yang berkesan dan cepat…

Continue Reading