Browsing Tag

kebaikan bedak sejuk

KECANTIKAN

Kebaikan Bedak Sejuk

Dec 7, 2013
Kebaikan Bedak Sejuk

Assalamualaikum Kebaikan bedak sejuk-Bila bercerita tentang ni,FA teringat kawan FA masa sekolah menengah,tiap kali habis waktu study,sebelum nak tidur tu,mesti dia sapu bedak sejuk dulu.Hehe.Lucu bila diingat balik..FA perhatikan je gelagat dia setiap kali dia nak tidur.Pergi tandas,gosok gigi,cuci muka,sapu bedak sejuk.Dahlah katil FA depan katil dia.Kalau tak teringat dia pakai bedak sejuk,confirm FA terkejut bila bangun tidur.Tak pasal2 ingat sundal bolong mana entah.Hahaha. dulu masa-masa kecik selalu buat-buat berani tengok sundal bolong versi Indon tu.Biarpun masa tu takut macam…

Continue Reading